СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Их дээд сургуулийн үйлчилгээний чанарыг оюутны сэтгэл ханамжид тулгуурлан үнэлэх нь

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Дамба, Гэрэлмаа
dc.contributor.author Буянтогтох, Baoyintaogetao
dc.date.accessioned 2018-06-21T01:49:17Z
dc.date.available 2018-06-21T01:49:17Z
dc.date.issued 2018-06-21
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/997
dc.description.abstract Нийт судалгааны үр дүнгүүдээс нэгтгэн үзэхэд 2 сургуулийн оюутанд үйлчлэх төвүүдийн үйлчилгээний чанарыг оюутнууд харьцангуй өндрөөр үнэлсэн бөгөөд шинжилгээний үр дүн болох бодит байдал хүлээлтийн зөрүү 0-тэй маш ойр үр дүнг үзүүлсэн нь 2 сургуулийн үйлчилгээний чанарын өнөөгийн байдлыг тодорхойлж байгаа юм. Сургуулиудын хувьд бие биенээс суралцах давуу талууд судалгааны үр дүнд тодорхойлогдсон бөгөөд удирдах түвшний ажилтнууд судалгааны үр дүнг оюутанд үйлчлэх төвийн үйл ажиллагаандаа ашиглавал цаашид үйлчилгээний чанар улам сайжрах боломжтой гэж үзэж байна. en_US
dc.subject Их дээд сургуулиуын. en_US
dc.subject үйлчилгээний чанарыг en_US
dc.subject оюутны сэтгэл ханамж en_US
dc.subject SERVQUAL загвар en_US
dc.subject ханамж их дээд сургууль en_US
dc.subject үйлчилгээний чанар сэтгэл en_US
dc.subject мастерын ажил en_US
dc.title Их дээд сургуулийн үйлчилгээний чанарыг оюутны сэтгэл ханамжид тулгуурлан үнэлэх нь en_US


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах