СЭЗИС - Бүтээлийн сан

“МОНГОЛ ХЭРЭГЛЭГЧДИЙН АМЬДРАЛЫН ҮНЭ ЦЭН, АМЬДРАХ ХЭВ МАЯГИЙГ КАХЛИЙН НАЙМАН ҮНЭ ЦЭНТ ЗҮЙЛ БОЛОН ВЕЛЛ,ТАЙГЕРТ НАРЫН AIO ЗАГВАРЧЛАЛААР ТОДОРХОЙЛОХ НЬ”

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.author Ч, Долгорсүрэн
dc.contributor.author Э, Одонтамир
dc.date.accessioned 2018-03-02T10:54:52Z
dc.date.available 2018-03-02T10:54:52Z
dc.date.issued 2012-06-01
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/910
dc.description.abstract Уг судалгаа нь Монгол хэрэглэгчдийн амьдралын үнэ цэнийг cудлаач Кахлийн найман хүчин зүйлээр тодорхойлон, эдгээрийг хувь хүний хувьсагч болон амьдралын хэв маягтай (AIO загвараар тодорхойлсон) харьцуулан шинжлэх зорилготой. Нийт гурван таамаглал дэвшүүлсэн ба Монгол хэрэглэгчдийн амьдралын үнэ цэнт зүйлсийг бусад улс орны хэрэглэгчдийн үнэ цэнийн эрхэмлэлтэй харьцуулж үзэв. Мөн хэрэглэгчдийн үнэ цэнт зүйл нь хувь хүний хүчин зүйлсийн нэг болох наснаас хамааран ялгаатай байсан бөгөөд энэ нь амьдралын хэв маягт нөлөөлдөг болох нь батлагдсан болно. en_US
dc.publisher Докторын хөтөлбөр en_US
dc.relation.ispartofseries Багш нарын эрдэм шинжилгээний бага хурал эмхэтгэл;3
dc.subject Хэрэглэгчийн зан төлөв, хувь хүний хүчин зүйлс, үнэ цэнт зүйлс, амьдралын хэв маяг en_US
dc.title “МОНГОЛ ХЭРЭГЛЭГЧДИЙН АМЬДРАЛЫН ҮНЭ ЦЭН, АМЬДРАХ ХЭВ МАЯГИЙГ КАХЛИЙН НАЙМАН ҮНЭ ЦЭНТ ЗҮЙЛ БОЛОН ВЕЛЛ,ТАЙГЕРТ НАРЫН AIO ЗАГВАРЧЛАЛААР ТОДОРХОЙЛОХ НЬ” en_US


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах