СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Жижиглэнгийн худалдааны цэг дээрх шопперын шийдвэр гаргальанд нөлөөлөгч хүчин зүйлсийн судалгаа /Согтууруулах бус шингэн хүнс савалсан ус, ундаа, шүүсний жишээн дээр/

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Банзрагч, Нандин-Эрдэнэ
dc.contributor.author Бямба, Мөнхдөл
dc.date.accessioned 2018-01-26T02:23:41Z
dc.date.available 2018-01-26T02:23:41Z
dc.date.issued 2018-01-26
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/868
dc.description.abstract Жижиглэнгийн худалдааны цэг (ЖХЦ) доторх шопперын шийдвэр гаргах үйл явц нь жижиглэнгийн худалдааны цэгийн эздүүд болон бүтээгдхүүн үйлдвэрлэгчдэд чухал сэдэв болоод байна. Үүнээс үүдэн ЖХЦ-ээр үйлчлүүлж буй шоппер худалдан авах шийдвэрээ хэрхэн гаргаж байна, шийдвэр гаргахад нөлөөлж буй хүчин зүйлсийг олж илрүүлэн үйлдвэрлэгчид борлуулалт маркетингийн үйл ажиллагаандаа нэвтрүүлж бүтээгдэхүүний борлуулалтаа нэмэгдүүлэх мөн ЖХЦ доторх маркетингийн үйл ажиллагааг сайжруулж категорийн борлуулалтыг оновчлох, нэмэгдүүлэх ач холбогдолтой юм. Тус судалгаагаар савласан ус, ундаа, шүүсний судалгаа явуулсан нийт шопперын 64% нь тухайн худалдааны цэг дотор ямар брэндийн савласан ус, ундаа, шүүс худалдан авах шийдвэрээ гаргаж байна. Мөн ус, ундаа, шүүсний категорь дээр нэгж худалдааны цэг дотор 15%-30%-ийн төлөвлөөгүй буюу гэнэтийн худалдан авалт хийгдэж байна. Шопперын худалдан авалтад гол нөлөөлж байгаа хүчин зүйл нь худалдааны цэг доторх бүтээгдэхүүний харагдах байдал, худалдааны цэгийн бүтэц болон тухайн худалдааны цэгийн гүйцэтгэл (Үндсэн лангууны өрөлт, хөргөгч, борлуулалтыг дэмжих нэмэлт тавиурууд) болох нь судалгаагаар харагдаж байна. Үйлдвэрлэгч, ЖХЦ-үүд өөрийн борлуулж буй бүтээгдэхүүн, категорийн борлуулалтаа нэмэгдүүлэхийн тулд ЖХЦ-ээр үйлчлүүлж буй шопперыг хэрхэн худалдан авах шийдвэр гаргаж байна, шийдвэр гаргахад нөлөөлж буй хүчин зүйлсийг ойлгож түүнд тохирсон ЖХЦ доторх шоппер маркетингийн үйл ажиллагааг оновчилох хэрэгцээ үүсэж байж болох юм. en_US
dc.subject Research Subject Categories::HUMANITIES and RELIGION en_US
dc.subject жижиглэн худалдаа en_US
dc.subject шопперын шийдвэр en_US
dc.subject шингэн хүнс en_US
dc.subject хүнс савлалт en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject мастерын ажил en_US
dc.subject ундаа en_US
dc.subject ус en_US
dc.subject шүүс en_US
dc.subject хийжүүлсэн ундаа en_US
dc.title Жижиглэнгийн худалдааны цэг дээрх шопперын шийдвэр гаргальанд нөлөөлөгч хүчин зүйлсийн судалгаа /Согтууруулах бус шингэн хүнс савалсан ус, ундаа, шүүсний жишээн дээр/ en_US
ife.Диплом.Зөвлөх Дамба, Гэрэлмаа


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах