СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Монгол дахь онгоцны тийз захиалгын агентлагын үйлчилгээний чанарыг сайжруулах арга зам

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Түмэнбилэг, Ууганболд
dc.contributor.author Баасансүрэн, Ундрал
dc.date.accessioned 2017-10-07T05:02:34Z
dc.date.available 2017-10-07T05:02:34Z
dc.date.issued 2017-10-07
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/817
dc.description.abstract ТОВЧ ХУРААНГУЙ Агаарын тээврийн салбар дахь тийз захиалгын агентуудын өрсөлдөөн нэмэгдэж, түүгээр үйлчлүүлэх хэрэглэгчдийн тоо өсөж буй нөхцөлд өрсөлдөх чадвараа дээшлүүлж, ашиг орлогоо нэмэгдүүлэн зах зээлд эзлэх байр сууриа хадгалахын тулд байгууллагуудын өмнө үнэнч хэрэглэгчийг бий болгох асуудал тулгарч байна. Үйлчилгээний чанар сайн байх нь үнэнч хэрэглэгчийг бий болгодог гэж үздэг. ( Ehigie 2006) Мөн төдийгүй хэрэглэгчийн тухайн байгууллагатай харилцсанаар үүсэж буй харилцааны ашиг тус сайн байх нь үнэнч хэрэглэгчийг бий болгодог. Иймд монголд үйл ажиллагаа явуулж буй тийз захиалгын агентуудын үйлчилгээний чанарын талаарх хэрэглэгчдийн үнэлэмж болон агентуудтай холбогдох харилцааны ашиг тус нь хэрэглэгчийн үнэнч байх хандлагад хэрхэн нөлөөлж байгааг тодорхойлох, санал зөвлөмж боловсруулах зорилгоор энэхүү судалгааны ажлыг хийлээ. Онолын болон салбарын судалгаа хийхдээ анхдагч болон хоёрдогч эх сурвалж дээр үндэслэн баримт бичгийн аргаар судалсан. Тийз захиалгын агентийн үйлчилгээний чанарын шинжилгээг шалгахдаа Монголын нөхцөлд засаж тохируулсан 5 хүчин зүйл, 21 асуулт бүхий SERVQUAL загварыг ашигласан. Үйлчилгээний чанарыг хэмжих SERVQUAL загвар нь биет байдлын хүчин зүйлийн 4 үзүүлэлт, хариу үйлдэл хүчин зүйлийн 5 үзүүлэлт, найдвартай байдал хүчин зүйлийн 5 үзүүлэлт, анхаарал халамж хүчин зүйлийн 4 үзүүлэлт, итгэл төрүүлэх байдал хүчин зүйлийн 3 үзүүлэлт бүхий 5 хүчин зүйл, 21 үзүүлэлттэй. Хэрэглэгчийн үнэнч байдлыг үнэлэхдээ Гарбарино, Эллен ба Жонсон (1999) Ганеш, Жайшанкер Арнолд ба Рейнолд (2000) нарын санал болгосон 5 асуулгаар үнэлэсэн байгаа. Хэрэглэгчийн харилцаанаас хүртэж буй ашиг тусыг үнэлэхдээ Гвинер (1998) ба Рейнолд ба Бэйти (1999) Даггер ба Брайн.О (2010) нарын санал болгосон 3 хүчин зүйл, 13 үзүүлэлтийг ашигласан байгаа. Хэрэглэгчийн судалгааг онлайн болон цаасан хэлбэрээр авч нийт 201 хүн хамрагдлаа. Судалгааны загварын дагуу дэвшүүлсэн 2 таамаглалуудыг шалгахдаа корреляцийн судалгаа шинжилгээ хийн үр дүнд 2 таамаглал батлагдсан болно. Үйлчилгээний чанар болон харилцааны ашиг тус, хэрэглэгчийн үнэнч байдал хоорондоо мэдэгдэхүйц хамааралтай гэдэг батлагдсанаар цаашид үнэнч хэрэглэгчийг бий болгохын тулд тийз захиалгын агентууд үйлчилгээний чанар болон харилцааны ашиг тусыг нэмэгдүүлэх арга хэмжээ авах, хэрэгжүүлэх практик ач холбогдолтой юм. Түлхүүр үгс: тийз захиалгын агентлаг, үйлчилгээний чанар, харилцааны ашиг тус, хэрэглэгчийн үнэнч байдал en_US
dc.subject үйлчилгээний чанар en_US
dc.subject хэрэглэгчийн үнэнч байдал en_US
dc.subject харилцааны ашиг тус en_US
dc.subject агаарын тээвэр en_US
dc.subject Тийз захиалга en_US
dc.subject тийз захиалгын агент en_US
dc.subject мастерын ажил en_US
dc.title Монгол дахь онгоцны тийз захиалгын агентлагын үйлчилгээний чанарыг сайжруулах арга зам en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Менежментийн санхүүгийн
ife.Мэргэжил.Индекс E340400
ife.Зэрэг Мастер
ife.Диплом.Зөвлөх Дамба, Гэрэлмаа


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах