СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Интернет худалдааг хөгжүүлэх боломж, арга замууд /БНХАУ-тай хийх худалдааны гоёлын чулууны жишээн дээр /

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Энхболд, Цовоо
dc.contributor.author Бат, Уурга
dc.date.accessioned 2017-10-07T03:58:24Z
dc.date.available 2017-10-07T03:58:24Z
dc.date.issued 2017-10-07
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/806
dc.description.abstract Хил дамнасан цахим худалдааны хүрээнд цахим сүлжээгээр дамжуулан өөр өөр улс, бүс нутаг хооронд бараа бүтээгдэхүүний худалдаа хийх нь дотоодын цахим худалдааны хөгжилд ихээхэн нөлөөлж байна. Энэ нь цахим худалдаа, эдийн засгийн даяаршлын нэгэн шинэ хэлбэр юм. Тиймээс Хятад улсын цахим худалдааны амжилттай туршлага болон сүлжээний мэдээлэл технологи нь хятад улсын хил дамнасан цахим худалдааны хөгжилд сайн үндэс суурь болно. Уламжлалт олон улсын худалдаатай харьцуулахад хил дамнасан цахим худалдаа нь маш олон давуу талтай. Бага зар далтай: арилжаа хийж байгаа талууд интернет сүлжээгээр дамжуулан худалдаа хийж байгаа учраас дэлгүүр явах, аялах, олон улсын дуудлага гэх мэт шаардлагагүй зардал гарахгүй нь арилжааны өртгийг маш ихээр бууруулдаг зэрэг өндөр үр ашигтай 21-р зуун бол мэдээлэл технологийн эрин бөгөөд төрөл бүрийн мэдээлэл тасралтгүй. гарч, мэдээллийг шуурхай солилцон бараа бүтээгдэхүүнээ дэлхийн хэмжээнд харуулж худалдагч, худалдан авагч талууд шуурхай хэлцэлд хүрч худалдаа хийхэд дэмжлэг үзүүлж байна. ойрын жилүүдэд дэлхий нийт хятад улсын хил дамнасан цахим худалдааны хөгжилд анхаарлаа хандуулан засгийн газар маш их ач холбогдол өгч байна. Дотоодын хил дамнасан цахим худалдааг хөгжих таатай орчныг бүрдүүлэх зорилгоор засгийн газраас зарим нэг арга хэмжээ авах шаардлагатай байна. Цахим худалдааны дэд бүтцийг сайжруулах болон аж ахуй нэгжийг олноор нь цахим худалдааны салбарт татан оруулах зорилгоор хил дамнасан цахим худалдааг гадаад арилжааны эдийн засгийн өсөлтийн шинэ цэг болгох хэрэгтэй жишээ нь :. Худалдаа, аж үйлдвэрийн газрын "Цахим худалдааг ашиглан гадаад худалдааг хөгжүүлэх "Татварын бүртгэлийн газрын" Сүлжээний нэхэмжлэлийн менежментийн арга "зэрэг гадаад худалдааны боломжууд, сүлжээний арилжааны нэхэмжлэл зэрэг хил дамнасан цахим худалдааны үйл явцад төрөл бүрийн хөнгөлөлттэй бодлого, стандарт зэргийн удирдамжийг гаргасан. Түүний зэрэгцээ дотоодын хот, аймаг, орон нутгийн хил дамнасан цахим худалдааг . дэмжихэд чиглэсэн бодлогыг танилцуулсан жишээ нь: Бээжин, Гуан дун, Шанхай зэрэг газруудад хил дамнасан цахим худалдааны баазыг байгуулж гааль, татвар, төлбөр зэрэг тал дээр дэмжлэг үзүүлж байна6 Интернетийн хурдтай тархалтыг дагаад цахим худалдаа нь нэгэн төрлийн цоо шинэ худалдааны хэлбэр болж, өвөрмөц давуу талаа түшиглэн бүх дэлхий даяар цэцэглэн хөгжиж,олон улсын худалдаанд гүн гүнзгий нөлөөг үүсгэсэн. Сүүлийн жилүүдэд нийгэм эдийн засгийн өргөн далайцтай хөгжил, улс дамнасан цахим худалдаа хэднээ олон улсын худалдааны цоо шинэ нэгэн хэлбэр болон шинэ маягийн гадаад худалдааны загвар болсон. Цахим худалдаа нь гагцхүү аж ахуйн нэгжийн үйл ажиллагаанд амжилттай нэвтэрснээс гадна мөн аж ахуйн нэгжийн өөрт байгаа бүхий л нөөцөд бүрэн дүүрэн сайжруулалт хийж, улмаар явуулж байгаа гадаад худалдааны үйл ажиллагаанд тодорхой нөлөөлөл болон 2 дахь замыг гаргаж өгсөн. Үйлдвэрлэгч болон хэрэглэгчийн хоорондын зайг ойртуулж, гадаад худалдааны үнийн шууд харилцааг дахин шинээр үүсгэсэн төдийгүй худалдааны гол субьект, үйлдвэрлэл, хэлбэр, өртөг, эрсдэл зэрэг тал дээр уламжлалт гадаад худалдааны загварыг өөрчлөн сайжруулсан. Монгол улсын уламжлалт гадаад худалдаа одоогоор төрөл бүрийн замаар улс дамнасан цахим худалдааны загварт шилжиж байна. Уламжлалт сэтгэлгээ, үйл ажиллагааны явц, маркетинг менежментийн загварыг шинэчлэх маягаар өөрийн хөгжилд тохирсон улс дамнасан худалдаа болон гадаад худалдааны загварыг байгуулах нь зайлшгүй туулах ёстой зам юм. Гадаад маркетингийг өргөжүүлэхэд Монгол улсын гадаад худалдааны шилжилтийн зэрэг ахицыг хэрэгжүүлэх нь чухал ач холбогдолтой. Дипломын ажлаараа улс дамнасан цахим худалдааны өнөөгийн байдал болон уламжлалт гадаад худалдааны загвар хоорондын ялгаа, Монгол улсад улс дамнасан цахим худалдааг хөгжүүлэхэд тулгарч буй асуудлууд болон тэдгээр шийдвэрлэх арга хэмжээнд чиглэсэн судалгаа хийж, дүгнэлт хийлээ. Цахим худалдааны хэдэн арван жилийн хөгжлийн явцад олон олон гадаад худалдаа эрхлэгч аж ахуй нэгжүүд цахим худалдааны вэб хуудсаар дамжуулан олон улсын худалдааны үйл ажиллагаа хөгжүүлж, цахим худалдаагаар олон улсын дэмжих нөлөөг аажмаар нэмэгдүүлж байна. Эдийн засгийн глобалчлал болон мэдээлэлжүүлэлтийн эринд цахим худалдааны давуу талыг ашиглан Монгол улсын гадаад худалдааны шилжилтийг түргэсгэх болон давуу талаа сайжруулан бататгах нь нэн чухал юм. en_US
dc.subject Интернет en_US
dc.subject мастерын ажил en_US
dc.subject хил дамнаасн худалдаа en_US
dc.subject цахим худалдаа en_US
dc.subject онлайн худалдаа en_US
dc.subject гадаад худалдаа en_US
dc.title Интернет худалдааг хөгжүүлэх боломж, арга замууд /БНХАУ-тай хийх худалдааны гоёлын чулууны жишээн дээр / en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер
ife.Диплом.Зөвлөх Тэрбиш, Алтангэрэл


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах