СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Согтууруулах ундааг хэтрүүлэн хэрэглэх зан төлвийг нийгмийн маркетинг ашиглан бууруулах боломжууд

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Банзрагч, Нандин-Эрдэнэ
dc.contributor.author Магсар, Сэлэнгэ
dc.date.accessioned 2017-10-07T03:44:58Z
dc.date.available 2017-10-07T03:44:58Z
dc.date.issued 2017-10-07
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/804
dc.description.abstract Сүүлийн хэдэн арван жилд архины зохисгүй хэрэглээ хөгжингүй орнуудад аажмаар буурч, харин хөгжиж буй орнуудад нэмэгдэн, үүний улмаас дэлхий даяар жил бүр 3.3 сая (нийт нас баралтын 5.9%) хүн нас барж байгаа нь дэлхийн хэмжээний өвчний дарамтын 5.1%, цаг бусын нас баралтын 3.2 хувийг эзэлж байна. Түүнчлэн, архи хэтрүүлэн хэрэглэснээс хүн дунджаар амьдралынхаа 29 жилийг алддаг, эдийн засгийн хор хохирол нь ДНБ-ийн 0.45-5.44 хувьтай тэнцдэг болохыг ч мөн тодорхойлжээ. Нийгмийн эрүүл мэндийн үндэсний төв (НЭМҮТ)-ийн 2013 онд тайлагнасан “Халдварт бус өвчний нийтлэг эрсдэлт хүчин зүйл” судалгаанаас харахад архи, согтууруулах ундаа хэрэглэгч эрэгтэйчүүдийн 70.8%, эмэгтэйчүүд 40.8% нь согтууруулах ундааг хэтрүүлэн хэрэглэдэг гэжээ. en_US
dc.subject нийгмийн маркетинг, нийгмийн эрүүл мэнд, архины хэрэглээ, согтууруулах ундаа, хэтрүүлэн хэрэглэлт, стандарт хэрэглээ, en_US
dc.subject нийгмийн эрүүл мэнд en_US
dc.subject архины хэрэглээ en_US
dc.subject согтууруулах ундаа en_US
dc.subject хэтрүүлэн хэрэглэлт en_US
dc.subject стандарт хэрэглээ en_US
dc.subject мастерын ажил en_US
dc.title Согтууруулах ундааг хэтрүүлэн хэрэглэх зан төлвийг нийгмийн маркетинг ашиглан бууруулах боломжууд en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах