СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Тогтвортой хөгжлийн маркетингийн хэрэглээ /органик талхан бүтээгдэхүүний жишээн дээр/

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.author Б, Ганшагай
dc.contributor.author Т, Алтангэрэл
dc.date.accessioned 2017-09-26T09:53:45Z
dc.date.available 2017-09-26T09:53:45Z
dc.date.issued 2017-09-26
dc.identifier.isbn 978-99978-1-044-1
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/747
dc.description.abstract 1970-аад оноос хойш улс орны эдийн засагт хүрээлэн буй орчны нөлөөллийг тооцох хандлага (Cairncross, 1991) гарах болжээ. Энэ нь тогтвортой эдийн засгийн хөгжлийн үзэл баримтлалтай холбогдох бөгөөд тус үзэл баримтлалын үед маркетингийн тогтвортой стратеги, бодлого баримтлах хэрэгтэй болдог байна. Бид энэхүү судалгааны ажлаараа тогтвортой маркетинг, тогтвортой хэрэглэгчийн зан төлөв гэсэн онолын ойлголтуудыг судлаж, өнөөгийн манай хэрэглэгчдийн тогтвортой зан төлөвийг органик талхан бүтээгдэхүүний жишээн дээр тодорхойлохыг зорилоо. en_US
dc.description.sponsorship СЭЗИС en_US
dc.language.iso mng en_US
dc.relation.ispartofseries СЭЗИС-ийн ЭШХ-ын илтгэлүүдийн эмхэтгэл №8;22
dc.subject тогтвортой хөгжлийн маркетинг en_US
dc.subject ногоон маркетинг en_US
dc.subject тогтвортой хэрэглэгчийн зан төлөв en_US
dc.subject органик талхан бүтээгдэхүүн en_US
dc.title Тогтвортой хөгжлийн маркетингийн хэрэглээ /органик талхан бүтээгдэхүүний жишээн дээр/ en_US
dc.type Article en_US


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах