СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Тогтвортой хөгжлийн маркетингийн зарим асуудалд

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.author Б, Нарангэрэл
dc.contributor.author Д, Бямбасүрэн
dc.date.accessioned 2017-09-25T05:17:55Z
dc.date.available 2017-09-25T05:17:55Z
dc.date.issued 2017-09-25
dc.identifier.isbn 978-99978-1-044-1
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/741
dc.description.abstract Энэхүү өгүүлэлд тогтвортой хөгжлийн маркетингийн агуулга ба мөн чанар, түүний нийгэм – эдийн засагт гүйцэтгэх үүрэг, ач холбогдлын талаар цухас дурдахын сацуу маркетингийн энэхүү шинэ парадигм нь улс орны тогтвортой хөгжлийн бодлоготой салшгүй холбоотойг тайлбарлав. Түүнчилэн Монгол Улсад тогтвортой хөгжлийн маркетингийг хөгжүүлэх хэрэгцээ шаардлага, боломж арга замын талаарх судлаачдын байр суурь, санал зөвлөмжийг тусгасан болно en_US
dc.description.sponsorship СЭЗИС en_US
dc.language.iso mng en_US
dc.relation.ispartofseries СЭЗИС-ийн ЭШХ-ын илтгэлүүдийн эмхэтгэл №8;18
dc.subject байгаль – экологи en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject нөөц en_US
dc.subject ногоон хөгжил en_US
dc.subject нийгэм – эдийн засаг en_US
dc.subject хүн en_US
dc.subject хүрээлэн буй орчин en_US
dc.subject тогтвортой хөгжил en_US
dc.subject экологи- эдийн засаг en_US
dc.title Тогтвортой хөгжлийн маркетингийн зарим асуудалд en_US
dc.type Article en_US


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах