СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Брэндийн имиж үнэнч хэрэглэгчид нөлөөлөх нь (Сүүний жишээн дээр)

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Банзрагч, Нандин-Эрдэнэ
dc.contributor.author Баярхүү, Хоролсүрэн
dc.date.accessioned 2017-06-29T06:46:27Z
dc.date.available 2017-06-29T06:46:27Z
dc.date.issued 2017-06-12
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/714
dc.description.abstract Брэндийн имиж буюу хэрэглэгчдэд ямар сэтгэгдэл төрүүлж байгаа, ой ухаанд нь байршсанаас хамааран хэрэглэгчийн үнэнч байдалд нөлөөлөх судалгааг энэхүү дипломын ажлаараа гаргаж ирэхийг хичээлээ. Брэндийн имиж хэрэглэгчийн үнэнч байдалд хэр нөлөөлж байгааг сүүн бүтээгдэхүүн дээр судалгаа хийх байдлаар тогтоохыг зорьсон. Сүү нь ямар нэг онцгой атрибуци, брэнд болон ялгарахад бэрх бүтээгдэхүүн. Харин тэрхүү бүтээгдэхүүний брэндийн имижийг анхнаасаа бий болгохдоо зөвөөр бүтээвэл зах зээлд өрсөлдөхүйц хүчтэй брэнд бий болох, үнэнч хэрэглэгчидтэй болох боломжтой. Нэрнээсээ харахад брэнд имижийн ямар ямар элемент хүчин зүйлүүд нь хэрэглэгчийн үнэнч байдлыг бий болгож байна, яг үнэнч хэрэглэгчид брэнд имижээс болоод үнэнч болсон уу гэх асуултууд урган гарч ирнэ. Судалгааны өгөгдөлд анализ хийж үзэхэд үнэнч хэрэглэгч бий болоход үнэхээр брэнд имижийн зарим элементийн нөлөөлөл байсан бөгөөд хэрэглэгчид ч үүнийг байх ёстой зүйл хэмээн хүлээн авдаг болох нь батлагдсан билээ. en_US
dc.subject Брэнд en_US
dc.subject Брэнд имиж en_US
dc.subject Сүү en_US
dc.title Брэндийн имиж үнэнч хэрэглэгчид нөлөөлөх нь (Сүүний жишээн дээр) en_US
dc.title.alternative Брэнд имиж en_US
ife.Мэргэжил.Нэр D380105
ife.Мэргэжил.Индекс D340500
ife.Зэрэг Бакалавр
ife.Диплом.Зөвлөх Банзрагч, Нандин-Эрдэнэ


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах