СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Эмэгтэйчүүдийн ээмэг, бөгжний зах зээлийн судалгаа

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Б, Ганшагай
dc.contributor.author Энх-Амгалан, Түвшинбаяр
dc.date.accessioned 2017-06-28T07:09:05Z
dc.date.available 2017-06-28T07:09:05Z
dc.date.issued 2017-06-28
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/708
dc.description.abstract Хэрэглэгчийн анкетан асуулга, ярилцлагын арга мөн байгууллагын ярилцлага, ажиглалтын судалгаа явуулсны дагуу эмэгтэйчүүдийн гоёл чимэглэл тэр дундаа ээмэг, бөгжний зах зээлийн судалгааг хийсэн бөгөөд энэ чиглэлээр Монголд үйл ажиллагаа явуулж буй гадны брэндүүд болон брэндийн бус бүтээгдэхүүн худалдаалагчид, Үндэсний гоёл чимэглэлийн брэндийн болон брэндийн бус худалдаалагчдыг судалж, зах зээлийн багтаамж, энэ зах зээлийн цаашдын чиг хандлага, өсөлт, хэрэглэгчдийн хэрэглээний хандлага, ойлголт, зан төлөвийг тодорхойлсон. en_US
dc.subject Fine jewelry, Fashion jewelry, Fast fashion, The offline Landscape, Hybrid consumption, Branded products, Unbranded products, Monobrand, Multi-Brand, Product development lifecycle en_US
dc.title Эмэгтэйчүүдийн ээмэг, бөгжний зах зээлийн судалгаа en_US
dc.title.alternative Эмэгтэйчүүдийн ээмэг, бөгжний зах зээлийн судалгаа en_US
ife.Мэргэжил.Нэр D380105
ife.Мэргэжил.Индекс D340500
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах