СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Харилцагчийн үйлчилгээний стандартын хэрэгжилтийг үнэлэх нь: жижиглэн худалдаа

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Дамба, Гэрэлмаа
dc.contributor.author Мөнхболд, Борхүү
dc.date.accessioned 2017-06-27T09:03:35Z
dc.date.available 2017-06-27T09:03:35Z
dc.date.issued 2017-06-27
dc.identifier Доктор en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/701
dc.description.abstract Практик ач холбогдол: “Х” байгууллагын харилцагчийн үйлчилгээний стандартыг сайжруулах, боловсронгуй болгох. Дипломын зорилго: “Х” байгууллагын харилцагчийн үйлчилгээний стандартын хэрэгжилтийг үнэлэх, сайжруулах санал зөвлөмж өгөх. Дипломын зорилтууд: Салбар дэлгүүрүүдийн ажилтнууд дээр Mystery shopping аргаар ажиглалтын судалгаа явуулах, харилцагчдаас авсан SERVQUAL загварын анкетын судалгааны үр дүнгээр уг стандартын хэрэгжилтийг үнэлэх, кластер шинжилгээ хийх. en_US
dc.subject Mystery shopping, SERVQUAL model, Cluster шинжилгээ, харьцуулсан шинжилгээ, судлаачийн субьектив алдаа, хоёр судалгааны үр дүнгийн зөрүү en_US
dc.title Харилцагчийн үйлчилгээний стандартын хэрэгжилтийг үнэлэх нь: жижиглэн худалдаа en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер
ife.Диплом.Зөвлөх Т, Оюунгэрэл


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах