СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Сургалтын хөтөлбөр боловсруулах асуудалд

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.author С, Норжинлхам
dc.date.accessioned 2017-06-27T03:47:30Z
dc.date.available 2017-06-27T03:47:30Z
dc.date.issued 2012-06-01
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/654
dc.description.abstract Багшийн сургах үйл ажиллагааны үр дүн нь хичээлийн хөтөлбөрийн хэрэгцээ, зорилго, зорилт, агуулга, аргазүй, үнэлгээг хэрхэн сайжруулснаар тодорхойлогдоно. Хөтөлбөрийн төлөвлөлт, хэрэгжилт нь багшийн мэргэжлийн ур чадвараас ихээхэн хамаарах бөгөөд сургалтын хөтөлбөрөө хэрхэн сайжруулж хөгжүүлснээс багшийн мэргэжлийн болон бусад ур чадварын хөгжил хамаарна. Өөрөөр хэлбэл, багшийн хөгжил гэдэг нь сургалтын хөтөлбөрөө хэрхэн сайжруулж шинэчилсэнтэй холбогдож ярих асуудал юм. Сургалтын хөтөлбөрийн бүтцийн өөрчлөлт хөгжил нь багшийн хөгжилтэй салшгүй холбоотой тул багш хэрхэн хөгжиж байгаа нь хичээлийн хөтөлбөрийн шинэчлэлтэй зайлшгүй холбоотой болно. Өөрөөр хэлбэл, орчин үеийн боловсролын чиг хандлага ихээхэн өөрчлөгдөж байгааг бид өнөөдрийн сургалтын агуулга, аргазүйдээ байнга тусгаж байх хэрэгцээ зүй ёсоор тавигдаж байгаа билээ. Тиймээс хөтөлбөрийн өөрчлөлийн талаар энэхүү өгүүлэлд авч үзэв. en_US
dc.publisher Докторын хөтөлбөр en_US
dc.relation.ispartofseries Багш нарын эрдэм шинжилгээний бага хурал эмхэтгэл;3
dc.subject сургуулийн хөгжил, хичээлийн хөтөлбөр, агуулгын хуваарилалт, мэдлэг, чадвар, хэрэглээ. en_US
dc.title Сургалтын хөтөлбөр боловсруулах асуудалд en_US


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах