СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Онлайн худалдан авах зан төлөвт нөлөөлж буй эрсдэлийн хүчин зүйл

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Банзрагч, Нандин-Эрдэнэ
dc.contributor.author Жаргалсайхан, Ундрам
dc.date.accessioned 2017-01-12T10:40:43Z
dc.date.available 2017-01-12T10:40:43Z
dc.date.issued 2017-01-12
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/580
dc.description.abstract Судалгааны үр дүнгээс үзэхэд бүтээгдэхүүний эрсдэл нь хэрэглэгчийн онлайн худалдааны сэтгэл ханамж болон онлайнаар дахин худалдан авах хандлагад бусад эрсдэлтэй харьцуулахад өндрөөр нөлөөлж байсан бөгөөд сэтгэл ханамжид үйл ажиллагааны зардлын эрсдэл болон бүтээгдэхүүний эрсдэл нөлөөлж байсан. Харин харин дахин худалдан авах хандлагад бие хүний эрсдэл болон бүтээгдэхүүний эрсдэл тус тус нөлөөлж байна. en_US
dc.subject Хэрэглэгчийн зан төлөв en_US
dc.subject Онлайн худалдан авах зан төлөв en_US
dc.subject Хэрэглэгчийн хүлээн авч буй эрсдэл en_US
dc.subject Сэтгэл ханамж en_US
dc.subject Дахин худалдан авах хандлага en_US
dc.subject Consumer behavior en_US
dc.subject Online purchase behavior en_US
dc.subject Perceived risk en_US
dc.subject Satisfaction en_US
dc.subject Repurchase intention en_US
dc.title Онлайн худалдан авах зан төлөвт нөлөөлж буй эрсдэлийн хүчин зүйл en_US


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах