СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Аялал жуулчлалын салбарын нийгмийн хариуцлагыг сайжруулах арга замууд /4-5 одтой зочид буудлын жишээн дээр /

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Баасанбат, Түвшинжаргал
dc.contributor.author Ухнаа, Цэнгэлмаа
dc.date.accessioned 2017-01-09T10:37:15Z
dc.date.available 2017-01-09T10:37:15Z
dc.date.issued 2017-01-09
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/549
dc.description.abstract Дэлхийн дулаарал, уур амьсгалын өөрчлөлт, хүлэмжийн хий гэх мэт байгаль орчны тулгамдсан асуудлуудаас үүдэн Компанийн нийгмийн хариуцлагын ойлголт тэр дундаа байгаль орчинд чиглэсэн нийгмийн хариуцлагын асуудал сүүлийн жилүүдэд хурдацтай хөгжиж байна. Манай улсын 3 дахь том эдийн засаг болох аялал жуулчлалын салбарын үндсэн цөм нь болсон зочид буудлууд усны нөөц, эрчим хүч ихээр ашигладаг, хог хаягдал ялгаруулж байгаль орчинд нөлөө тодорхой нөлөө үзүүлдэг. Тиймээс манай улсад үйл ажиллагаа явуулж буй зочид буудлуудад нийгмийн хариуцлагын өнөөгийн байдал ямар түвшинд байгаа, байгаль орчинд чиглэсэн нийгмийн хариуцлагын ямар үйл ажиллагаануудыг хэрэгжүүлж байгааг зэрэглэл өндөртэй зочид буудлуудын жишээн дээр судалсан. Судалгааг 4-5 одтой 10 зочид буудлаас асуулгаар, дараа нь ажиглалтын судалгаагаар тус тус хийсэн бөгөөд КНХ нь байгууллагын санхүүгийн болон санхүүгийн бус гүйцэтгэлд эерэг нөлөө үзүүлдэг эсэхийг мөн давхар судалсан. Судалгааны дүнд зэрэглэл өндөртэй зочид буудлууд байгаль орчинд чиглэсэн нийгмийн хариуцлагын үйл ажиллагаануудыг тодорхой түвшинд хэрэгжүүлж эхлээд байгаа ч олон улсын түвшинтэй харьцуулахад эхлэл шатандаа байгаа нь харагдсан. Гэхдээ энэ бол манай улсад КНХ-ын ойлголт хөгжиж, байгууллагууд анхаарч эхэлж байгаа нэгэн эерэг үзүүлэлт юм. en_US
dc.subject Компанийн нийгмийн хариуцлага en_US
dc.subject мастерын ажил en_US
dc.subject аялал жуулчлал en_US
dc.subject монголын аялал жуулчлал en_US
dc.subject 4-5 одтой зочид буудал en_US
dc.subject компанийн засаглал en_US
dc.subject компанийн гүйцэтгэл en_US
dc.title Аялал жуулчлалын салбарын нийгмийн хариуцлагыг сайжруулах арга замууд /4-5 одтой зочид буудлын жишээн дээр / en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер
ife.Диплом.Зөвлөх Бор, Амарсанаа


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах