СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Жижиг дунд бизнес эрхлэгчдийн идэвхижүүлэлтийг интернетээр хийх боломжийн судалгаа

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Банзрагч, Нандин-эрдэнэ
dc.contributor.author Эрдэнэ, Саруулзул
dc.date.accessioned 2016-09-02T08:52:48Z
dc.date.available 2016-09-02T08:52:48Z
dc.date.issued 2016-09-02
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ife.edu.mn/handle/8524/542
dc.description.abstract Жижиг дунд үйлдвэрлэл эрхлэгчдэд тулгамдсан асуудлуудын нэг болох үйлдвэрлэсэн болон импортоор оруулж ирсэн бараа бүтээгдэхүүн, мөн үйлчилгээг хэрхэн хямд зардлаар хэрэглэгчдэд сурталчилж, борлуулалтыг нэмэгдүүлэх, улмаар байнгын худалдан авагч хэрэглэгчдийг бий болгох замаар борлуулалтыг өсгөх, тогтвортой байлгахад орчин үеийн интернэт технологи, сошиал медиа, түүний арга хэрэгслүүдийг хэрхэн ашиглах талаар судалгаа хийж, тухайн асуудлыг шийдвэрлэх боломжит хувилбаруудыг санал болгох нь энэхүү судалгаа, шинжилгээний ажлын гол зорилго юм en_US
dc.subject Интернэтийн үйлчилгээ en_US
dc.subject орчин үеийн сурталчилгааны арга хэрэгслүүд en_US
dc.subject контент маркетинг en_US
dc.subject Жижиг, дунд үйлдвэрлэл en_US
dc.subject бакалаврын ажил en_US
dc.subject жижиг дунд бизнес онол en_US
dc.subject интернетийн боломжууд en_US
dc.title Жижиг дунд бизнес эрхлэгчдийн идэвхижүүлэлтийг интернетээр хийх боломжийн судалгаа en_US
ife.Диплом.Зөвлөх Цогтсайхан, Гэрэл


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах