СЭЗИС - Бүтээлийн сан

"Анвад" ХХК маркетингийн төлөвлөгөө

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Ганбат, Нарантунгалаг
dc.contributor.author Цэвэгмэд, Нямбаяр
dc.date.accessioned 2016-09-02T08:42:58Z
dc.date.available 2016-09-02T08:42:58Z
dc.date.issued 2016-09-02
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ife.edu.mn/handle/8524/539
dc.description.abstract Манай улс одоогын байдлаар Хятад, Солонгос, Орос, Япон гэх орнуудаас импортоор 2015 оны эхний 12 сарын байдлаар нийт 755021000 ширхэг бэлэн хоол орж ирсэн байна. Өдгөө дэлхийн олонх оронд өөр өөрийн өвөрмөц онцлогтойгоо уялдуулан гаргасан маш олон нэр төрлийн бэлэн гоймон байх агаад Хятадууд жилд 42 тэрбум гаруй бэлэн гоймонг хүнсэндээ хэрэглэдэг байна. Харин Өмнөд Солонгосын хувьд нэг хүн жилд 69 бэлэн гоймон иддэг ажээ. Дээрх мэдээллээс үзэхэд бэлэн хоолыг урд хөршлүүгээ экспортлох боломж байгаа ба үйлдвэрлэлийн салбарт төрийн дэмжлэг их байгаа боломжийг ашиглах үүднээс “АНВАД” ХХК нь өөрийн үйлдвэрлэлээ өргөжүүлэн импортын орлох үндэсний үйлдвэрлэл явуулах үүднээс 2016 онд бэлэн хоолны үйлдвэр байгуулахаар ажиллаж байна.Аливаа бүтээгдэхүүн үйлчилгээ зах зээлд удаан оршин тогтнохын тулд тасралтгүй маркетингийн үйл ажиллагаа явуулах хэрэгтэй ч хэрэглэгчийн сэтгэлд анх зөв байрших нь хамгийн чухал юм. Тиймээс шинэ бүтээгдэхүүний хувьд хамгийн чухал төлөвлөгөө учир сонгож авлаа. en_US
dc.subject маркетингийн төлөвлөгөө en_US
dc.subject макро болон микро орчны судалгаа en_US
dc.subject маркетингийн стратеги en_US
dc.subject зах зээлийн хэсэгчлэл en_US
dc.subject бэлтгэн нийлүүлэгч en_US
dc.subject маркетингийн хольц en_US
dc.subject үнэ en_US
dc.subject бакалаврын ажил en_US
dc.title "Анвад" ХХК маркетингийн төлөвлөгөө en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс D340100
ife.Зэрэг Бакалавр
ife.Диплом.Зөвлөх Ганбат, Нарантунгалаг


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах