СЭЗИС - Бүтээлийн сан

"Вояаж Юник ХХК"-ийн үйлчилгээний зураглалыг хэрэглэгчдийн туршлагад суурилан боловсруулах нь

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Түмэнбилэг, Ууганболд
dc.contributor.author Батбаяр, Ариунбаяр
dc.date.accessioned 2016-09-02T08:08:28Z
dc.date.available 2016-09-02T08:08:28Z
dc.date.issued 2016-09-02
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ife.edu.mn/handle/8524/530
dc.description.abstract Тус судалгааны ажлаараа хэрэглэгчийн туршлагад суурилсан хэрэглэгчийн үнэнч байдлыг бий болгоход нөлөөлөх гол хэмжүүрүүдийг тодорхойлж “Вояж Юник” ХХК-ийн үйлчилгээний зураглалыг бий болгохыг зорьсон билээ. Тус зорилгын хүрээнд нэн түрүүнд хэрэглэгчийн туршлагын талаарх онол, хандлагыг дэлгэрэнгүй судалж, үйлчилгээний байгууллагын жишигт хэрхэн ашиглагддаг болох тэр дундаа жуулчны баазын жишээнд тулгуурлан дэлгэрэнгүй судалсан болно. Мөн орчин үед үйлчилгээний байгууллагын жишээн дээр өргөн ашиглагдаж буй “үйлчилгээний зураглал”-ын талаар зохих онолын сулалгааг хийсэн болно. Дээр дурдсан онол, хандлагууд дээр тулгуурлан Тэрэлжид байрлалтай жуулчны баазуудын жишээн дээр жуулчны баазын үйлчилгээний ерөнхий зураглалыг тодорхойлж, алдаатай цэгүүдийг илрүүлэн, түүнийг засч сайжруулах арга замыг боловсруулсан болно. en_US
dc.subject Үйлчилгээний зураглал, хэрэглэгчийн туршлага en_US
dc.subject Вояаж Юник ХХК en_US
dc.subject туршлагын хэмжээсүүд en_US
dc.subject хэрэглэгчийн үнэнч байдал en_US
dc.subject Үйлчилгээний чанар en_US
dc.subject туршлага en_US
dc.subject бакалаврын ажил en_US
dc.subject жуулчны бааз en_US
dc.title "Вояаж Юник ХХК"-ийн үйлчилгээний зураглалыг хэрэглэгчдийн туршлагад суурилан боловсруулах нь en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс D340100
ife.Зэрэг Бакалавр
ife.Диплом.Зөвлөх Түмэнбилэг, Ууганболд


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах