Хураангуй:
Тус судалгааны ажлаараа хэрэглэгчийн туршлагад суурилсан хэрэглэгчийн үнэнч байдлыг бий болгоход нөлөөлөх гол хэмжүүрүүдийг тодорхойлж “Вояж Юник” ХХК-ийн үйлчилгээний зураглалыг бий болгохыг зорьсон билээ. Тус зорилгын хүрээнд нэн түрүүнд хэрэглэгчийн туршлагын талаарх онол, хандлагыг дэлгэрэнгүй судалж, үйлчилгээний байгууллагын жишигт хэрхэн ашиглагддаг болох тэр дундаа жуулчны баазын жишээнд тулгуурлан дэлгэрэнгүй судалсан болно. Мөн орчин үед үйлчилгээний байгууллагын жишээн дээр өргөн ашиглагдаж буй “үйлчилгээний зураглал”-ын талаар зохих онолын сулалгааг хийсэн болно. Дээр дурдсан онол, хандлагууд дээр тулгуурлан Тэрэлжид байрлалтай жуулчны баазуудын жишээн дээр жуулчны баазын үйлчилгээний ерөнхий зураглалыг тодорхойлж, алдаатай цэгүүдийг илрүүлэн, түүнийг засч сайжруулах арга замыг боловсруулсан болно.