СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Улаанбаатар хотын онлайнаар худалдан авалт хийдэг хэрэглэгчдийн худалдан авах шийдвэр гаргах хэв маягийн судалгаа

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Тэрбиш, Алтангэрэл,
dc.contributor.author Адилмурат, Айгерим,
dc.date.accessioned 2016-09-02T06:04:20Z
dc.date.available 2016-09-02T06:04:20Z
dc.date.issued 2016-09-02
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ife.edu.mn/handle/8524/524
dc.description.abstract Энэхүү судалгааны ажлын зорилго нь O-CSI загварын дагуу 5 хэмжээст 20 шкал хэмжигдэхүүний тусламжтайгаар Улаанбаатар хотын бизнесээс хэрэглэгчид рүү /B2C/ болон хэрэглэгчээс хэрэглэгч рүү чиглэсэн /C2C/ онлайн бизнесийн хэрэглэгчдийн худалдан авах шийдвэр гаргах хэв маягийг тодорхойлоход оршино. Судалгааны түүврээ дөхөмтэй аргаар бүрдүүлсэн ба жилд ядаж 1 удаа онлайн худалдан авалт хийдэг хүмүүсийг оролцуулсан. en_US
dc.subject онлайн худалда en_US
dc.subject Онлайн бизнес en_US
dc.subject O-CSI загвар en_US
dc.subject онлайн хэрэглэгч en_US
dc.subject хэрэглэгчдийн онлайнаар худалдан авах шийдвэр гаргалт en_US
dc.subject бакалаврын ажил en_US
dc.subject монголын онлайн худалдаа en_US
dc.subject интернет хэрэглээ en_US
dc.subject онлайн худалдан авалтад тулгарах бэрхшээлүүд en_US
dc.title Улаанбаатар хотын онлайнаар худалдан авалт хийдэг хэрэглэгчдийн худалдан авах шийдвэр гаргах хэв маягийн судалгаа en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс D340100
ife.Зэрэг Бакалавр
ife.Диплом.Зөвлөх Сандагдорж, Сайн-Од,


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах