СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Жижиг дунд үйлдвэр эрхлэгчдийн худалдааны цахим хуудас байгуулах боломжийн судалгаа

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Банзрагч, Нандин-Эрдэнэ
dc.contributor.author Шижир, Мөнгөнсар
dc.date.accessioned 2016-09-02T01:55:54Z
dc.date.available 2016-09-02T01:55:54Z
dc.date.issued 2016-09-02
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ife.edu.mn/handle/8524/505
dc.description.abstract Жижиг дунд үйлдвэрлэл тэр дундаа гар урлал эрхлэгчидэд тулгардаг асуудлуудын нэг нь бараа бүтээгдэхүүнээ сурталчлах санхүүгийн боломж байдаггүй. Тиймээс тэд аж үйлдвэрийн яамнаас зо¬хион байгуулдаг үзэсгэлэн ху¬дал¬даанд оролцож л худалдан авагчдаа олж авдаг байна. Монгол банкнаас хийсэн “ЖДҮ-н талаарх түүвэр судалгаа” –гаар санал асуулгад нийт 2227 ЖДҮ эрхлэгчид хамрагдсан бөгөөд үүний 46.3% нь Улаанбаатар хотоос, 53.7% нь орон нутгаас оролцсон байна. Энэхүү судалгаагаар ЖДҮ эрхлэгчид бараа, үйлчилгээгээ борлуулдаг газруудыг харуулжээ. Санал асуулгад оролцсон ЖДҮ эрхлэгчид ихэвчлэн үйл ажиллагаа эрхэлж буй аймагтаа болон нийслэл хотод бараа, үйлчилгээгээ борлуулдаг байна. ЖДҮ эрхлэгчдийн судалгаанаас харахад улсын хэмжээнд борлуулалт хийж байгаа нь бага хувь эзэлж байна. Өөрсдийн үйлдвэрлэсэн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг үйлдвэрлэсэн газартаа л борлуулж байгаа нь харагдаж байна. Тиймээс эдгээр жижиг дунд үйлдвэрлэл эрхлэгчдийн бараа бүтээгдэхүүнийг сурталчлах, худалдах нэгдсэн сайт бий болгох шаардлагатай. Ингэснээр ЖДҮ эрхлэгчдэд бий болох үнэ цэн нь:  Борлуулалтын сувгийг нэмнэ. Зөвхөн үйлдвэрлэл явуулж буй газартаа бус улсын хэмжээнд цаашлаад олон улсад бараа бүтээгдэхүүнээ түгээх боломжтой болно. Үйлчилгээний салбарын хувьд Монгол улс түүнчлэн гадаад улс орнуудад үйлчилгээгээ таниулах боломж бий болно.  Идэвхжүүлэлтийн шинэ сувагтай болно. Маркетингийн үйл ажиллагаа явуулдаг байгууллагын хувьд идэвхжүүлэлтийн шинэ сувагтай болно. Харин маркетинг хийдэггүй байгууллагын хувьд маркетингийн албатай болно гэж ойлгож болно. en_US
dc.subject жижиг дунд үйлдвэрлэл, цахим худалдаа, интернет, боломжийн судалгаа en_US
dc.subject цахим худалдаа en_US
dc.subject ЖДҮ эрхлэгчдийн онцлог en_US
dc.subject цахим хуудас en_US
dc.subject зах зээлийн боломжийн судалгаа en_US
dc.subject техникийн боломжийн судалгаа en_US
dc.subject санхүүгийн боломжийн судалгаа en_US
dc.subject бакалаврын ажил en_US
dc.title Жижиг дунд үйлдвэр эрхлэгчдийн худалдааны цахим хуудас байгуулах боломжийн судалгаа en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс D340100
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах