СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Үүрэн операторын цахим мөнгөний үйлчилгээг боловсронгуй болгох арга замууд /Мобикомын MobiXpress үйлчилгээний жишээн дээр/

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Дамба, Гэрэлмаа
dc.contributor.author Бямбасүрэн, Түвшинзаяа
dc.date.accessioned 2016-06-06T04:09:20Z
dc.date.available 2016-06-06T04:09:20Z
dc.date.issued 2016-06-06
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ife.edu.mn/handle/8524/453
dc.description.abstract ОЦМҮ-ний өнөөгийн байдал, тулгарч буй бэрхшээлийг тодорхойлж, тоон ба чанарын судалгаа хийх замаар үйлчилгээг сайжруулах, илүү боловсронгуй болгох хэрэглэгчдийн хэрэглээг дэмжих санал зөвлөмж гаргасан байна. en_US
dc.subject Судалгаа en_US
dc.subject бизнесийн удирдлага en_US
dc.subject үйлчилгээ ашиглах суваг en_US
dc.subject өрсөлдөөн en_US
dc.subject мастерын ажил en_US
dc.subject нууцлал en_US
dc.subject мессеж банк en_US
dc.subject хамтарсан загвар en_US
dc.subject /Мобикомын MobiXpress үйлчилгээний жишээн дээр/ en_US
dc.title Үүрэн операторын цахим мөнгөний үйлчилгээг боловсронгуй болгох арга замууд /Мобикомын MobiXpress үйлчилгээний жишээн дээр/ en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах