СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Монголын аялал жуулчлалын байгууллагуудын цахим үйлчилгээний чанар нь хэрэглэгчийн сэтгэл ханамж болон үнэнч байдалд нөлөөлөх нь

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Түмэнбилэг, Ууганболд
dc.contributor.author Батчимэг, Түмэннаст
dc.date.accessioned 2016-06-04T08:25:36Z
dc.date.available 2016-06-04T08:25:36Z
dc.date.issued 2016-06-04
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ife.edu.mn/handle/8524/443
dc.description.abstract Жуулчлалгчдын тоо 1990-ээд оноос хойш тогтмол өсөх үзүүлэлттэй байгаа учир жуулчидын эрэлт хэрэгцээний онцлогийг судлан түүнд тохирсон бүтээгдэхүүн-аялалыг зохион байгуулж бий болгох нь чухал болоод байна. Цахим үйлчилгээний чанараа нарийн тооцож, жуулчиндаа хүрсэн сэтгэл хангалуун байдлыг бий болгох нь өнөөгийн Монголын аялал жуулчлалын нэн тэргүүнд тулгамдаад байгаа асуудлын нэг юм. en_US
dc.subject Монголын аялал жуулчлалын байгууллагуудын цахим үйлчилгээний чанар нь хэрэглэгчийн сэтгэл ханамж бол en_US
dc.subject монголын аялал жуулчлал en_US
dc.subject цахим үйлчилгээ en_US
dc.subject Үйлчилгээний чанар en_US
dc.subject хэрэглэгч en_US
dc.subject сэтгэл ханамж en_US
dc.subject үнэнч байдал en_US
dc.subject мастерын ажил en_US
dc.title Монголын аялал жуулчлалын байгууллагуудын цахим үйлчилгээний чанар нь хэрэглэгчийн сэтгэл ханамж болон үнэнч байдалд нөлөөлөх нь en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах