СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Худалдааны төвүүдийн үйлчилгээний чанарыг хэрэглэгч болон ажилтнуудын хандлагаар үнэлэх нь

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Ганбат, Нарантунгалаг
dc.contributor.author Батдэлгэр, Лхагвацэрэн
dc.date.accessioned 2016-06-04T08:03:59Z
dc.date.available 2016-06-04T08:03:59Z
dc.date.issued 2016-06-04
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ife.edu.mn/handle/8524/441
dc.description.abstract Энэхүү судалгааны ажлын хүрээнд Монголд үйл ажиллагаа явуулж буй томоохон худалдааны төвүүдийн үйлчилгээний чанарыг хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжаар үнэлэн, хэрэглэгчийн хүлээж буй үйлчилгээ, үйлчилгээ авсны дараах зөрүүтэй байдлыг тодорхойлон тэдгээрийг сайжруулах санал зөвлөмж боловсруулахыг зорьсон. Дэлхийн улс орнууд хурдацтай хөгжихийн хэрээр тухайн улсыг илэрхийлэх чухал салбарын нэг болох худалдаа, үйлчилгээний салбарт ихээхэн анхаарал хандуулж хэрэглэгчийн бүхий л хэрэгцээг хангасан худалдаа, үйлчилгээний төвүүд байгуулагдсаар байна. Худалдаа, үйлчилгээний бизнесийн хувьд ашгаа өсгөх, үйлчилгээ зохион байгуулалтыг сайжруулах, үйлчилгээний чанар ямар түвшинд байгаа нь үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамжаар тодорхойлогддог. Иймээс үйлчлүүлэгчдийн үйлчилгээний хүлээлт болон бодит байдлыг үнэлэн, үйлчилгээний чанарыг сайжруулах нь маш чухал бөгөөд орчин үеийн байгууллагуудын үндсэн шаардлага болоод байна. Худалдааны төвөөр үйлчлүүлэгчдийн хувьд гагцхүү бүтээгдэхүүн бус түүнийг дагалдах үйлчилгээ, ажилтнуудын харьцаа дэлгүүрийн орчин зэрэг нь сэтгэл ханамжид хүчтэй нөлөөлдөг. Манай улсын хувьд үйл ажиллагаа явуулдаг хэрэглэгчдийн ихээр үйлчлүүлдэг томоохон худалдааны төвүүд нь орчин үеийн стандартын дагуу үйл ажиллагаа явуулж байгаа, үйлчилгээний чанарын нэмэгдүүлэх тал дээр ажилладаг эсэхийг судлах хэрэгцээ шаардлага тулгарч байна. Судалгааны ажлын хүрээнд орчин үеийн худалдааны төвийн шаардлагад нийцсэн гэсэн нийт 7 худалдааны төвийг сонгон авч хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг хэмжихийн тулд үйлчилгээний байгуулагуудад ихээхэн хэрэглэгддэг SERVQUAL загварыг ашиглан үйлчилгээний чанарын зөрүүтэй байдлыг тодорхойлсон. Үйлчилгээний чанарын загварын дагуу санал асуулга боловсруулан 135 үйлчлүүлэгч, 70 ажилтны түүвэр бүрдсэн. Ингэснээр худалдааны төвөөр үйлчлүүлэгчдийн хамгийн их болон бага зөрүүтэй хүчин зүйлүүдийг тодорхойлон гаргаж, 7 худалдааны төвийн хувьд хүчин зүйлүүдийн үр дүнг нь гаргаж дүгнэлт хийсэн. Үүний үр дүнд худалдааны төвүүдийн үйлчилгээний чанарын сайжруулах хүчин зүйлүүдийг тодорхойлж, худалдааны төвүүдийн удирдлага, менежерүүд их дэлгүүрийн үйлчилгээний чанараа үнэлэн, сайжруулах боломжтой болох юм. en_US
dc.subject монголын хөрөнгө оруулалтын зөвлөх компаниудын харилцагчын судалгаа en_US
dc.subject хөрөнгийн зах зээл en_US
dc.subject Зөвлөх үйлчилгээ en_US
dc.subject хөрөнгө оруулалт en_US
dc.subject харилцагчийн судалгаа en_US
dc.subject олон улс en_US
dc.subject чиг хандлага en_US
dc.subject мастерын ажил en_US
dc.title Худалдааны төвүүдийн үйлчилгээний чанарыг хэрэглэгч болон ажилтнуудын хандлагаар үнэлэх нь en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах