СЭЗИС - Бүтээлийн сан

АЯЛАЛ ЖУУЛЧЛАЛЫН СОШИАЛ БҮТЭЭГДЭХҮҮНИЙ ШИНЖИЛГЭЭ, ЗАГВАРЧЛАЛ Монголыг зорин ирж буй жуулчдын жишээ нь дээр

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.author Төгсжаргал, Өлзийбилэг
dc.date.accessioned 2025-06-26T04:16:05Z
dc.date.available 2025-06-26T04:16:05Z
dc.date.issued 2025-06-26
dc.identifier.uri https://repository.ufe.edu.mn/xmlui/handle/8524/4408
dc.description.abstract Уг судалгааны ажлаар судлаач миний бие аялал жуулчлалын байгууллага болон Монгол улстай ижил нүүдэлчин ёс заншилтай улсын жишээг судлан алдаа дутагдалтай зүйлсийг нээн илрүүлж сошиал бүтээгдэхүүний оновчтой загварчлал боловсруулах, тухайн бүтээгдэхүүнийг зорилтот хэрэглэгчдэд үр дүнтэй хүргэх арга замыг тодорхойлоход орших юм. Тухайн судалгааны ажлыг хийж гүйцэтгэхэд аялал жуулчлалын компаниуд сошиал маркетингаа ямар ч төлөвлөгөө, зохион байгуулалтгүй явуулдаг болохыг илрүүлсэн бөгөөд судлаач миний бие аялал жуулчлалын сошиал бүтээгдэхүүнийг төлөвлөх зааварчилгаа болон өнгө шугамны хэрэглэгчдэд нөлөөлөх нөлөөлөл зэргийг харгалзан үзэж тодорхой загварчлал , төлөвлөгөөг боловсруулсан болно. en_US
dc.language.iso mng en_US
dc.subject Сошиал маркетинг, нүүдэлчин улс, зурган контент, видео контент, шугам, өнгө, аялал жуулчлал, сошиал бүтээгдэхүүн. en_US
dc.title АЯЛАЛ ЖУУЛЧЛАЛЫН СОШИАЛ БҮТЭЭГДЭХҮҮНИЙ ШИНЖИЛГЭЭ, ЗАГВАРЧЛАЛ Монголыг зорин ирж буй жуулчдын жишээ нь дээр en_US


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах