СЭЗИС - Бүтээлийн сан

ХИЙМЭЛ ОЮУН УХААН (AI)-Д СУУРИЛСАН ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ТУРШЛАГАД ҮЗҮҮЛЖ БУЙ НӨЛӨӨНИЙ ҮНЭЛГЭЭ Харилцаа холбооны салбарын жишээн дээр

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Сайнбаяр, Мөнхбаяр
dc.contributor.author Гансүх, Дөлгөөн
dc.date.accessioned 2025-06-26T03:15:56Z
dc.date.available 2025-06-26T03:15:56Z
dc.date.issued 2025-06-26
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri https://repository.ufe.edu.mn/xmlui/handle/8524/4397
dc.description.abstract Энэхүү судалгааны зорилго нь хиймэл оюун ухаанд (AI) суурилсан үйлчилгээ нь хэрэглэгчийн туршлагад хэрхэн нөлөөлж буйг Монгол Улсын харилцаа холбооны салбарын жишээн дээр тоон шинжилгээний аргаар үнэлэхэд оршино. Судалгаанд дижитал өөртөө үйлчлэх аппликейшн болон чатбот үйлчилгээ-г сонгон авч, тэмдэглэлтэй тохиолдлын судалгаа болон тодруулсан тайлбарлах судалгааны загварыг ашигласан болно. 347 хэрэглэгчээс авсан анхдагч өгөгдөлд TAM, SERVQUAL, CX онолуудын хүрээнд боловсруулсан 9 таамаглалыг шалгасан ба корреляци, кластер зэрэг олон төрлийн статистик шинжилгээний арга ашигласан. Үр дүнгээс харахад AI суурьтай үйлчилгээ нь хэрэглэгчидтэй харилцах хурд, ойлгомжтой байдал, үр ашигт байдал, сэтгэл ханамж зэрэгт нааштай нөлөө үзүүлж, дахин ашиглах, санал болгох, үнэнч байдлыг нэмэгдүүлдэг болох нь статистикийн хувьд утга бүхий хамаарлаар батлагдсан. Мөн хэрэглэгчийн нас, боловсрол, оршин суух байршил зэрэг демографийн хүчин зүйлс, үйлчилгээний хүлээлттэй нийцэл, AI системтэй харьцах туршлагын чанар нь хэрэглэгчийн хандлага, үнэлгээ, сэтгэл ханамжид стратегийн ач холбогдолтой нөлөөтэй болохыг тогтоосон. Судалгааны үр дүн нь олон улсын онолын судалгаануудтай нийцэж байгаа төдийгүй, AI хэрэглээний хүлээн зөвшөөрөл, туршлагын нөлөөллийг Монгол хэрэглэгчийн зан төлөвийн хүрээнд онолын болон практик шинэчлэлтэйгээр баталсан болно. Судалгаанаас үзэхэд AI-д суурилсан системийг хэрэглэгч төвтэй хөгжүүлэх, чатботын функц болон хүний-дуу хоолойн эможит зан үйлсийг сайжруулах, хэрэглэгчийн итгэлцлийг дэмжих, дижитал аяллын туршлагыг бүхэлд нь хамарсан интеграцчилсан шийдлүүдийг нэвтрүүлэх шаардлагатай байна. Судалгааны үр дүн нь харилцаа холбооны салбарын дижитал шилжилт, AI-д суурилсан үйлчилгээний оновчтой төлөвлөлт, стратеги боловсруулахад бодит үндэслэл болж үйлчилнэ. en_US
dc.subject Хиймэл оюун ухаан, хэрэглэгчийн туршлага, TAM загвар, сэтгэл ханамж, чатбот, аппликейшн, хэрэглээний хандлага, үйлчилгээний чанар, технологийн хүлээн зөвшөөрөл, харилцаа холбооны салбар en_US
dc.title ХИЙМЭЛ ОЮУН УХААН (AI)-Д СУУРИЛСАН ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ТУРШЛАГАД ҮЗҮҮЛЖ БУЙ НӨЛӨӨНИЙ ҮНЭЛГЭЭ Харилцаа холбооны салбарын жишээн дээр en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах