СЭЗИС - Бүтээлийн сан

ЕБС-ИЙН БАГШ, СУРАГЧДЫН КИБЕР АЮУЛГҮЙБАЙДЛЫН МЭДЛЭГИЙГ САЙЖРУУЛАХ АРГА ЗАМ

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Дэмчиг, Болормаа
dc.contributor.author Баярмагнай, Ундрал
dc.date.accessioned 2025-06-26T02:57:25Z
dc.date.available 2025-06-26T02:57:25Z
dc.date.issued 2025-06-26
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri https://repository.ufe.edu.mn/xmlui/handle/8524/4391
dc.description.abstract Энэхүү судалгааны ажлын зорилго нь Монгол Улсын ерөнхий боловсролын сургуулийн багш, сурагчдын кибер аюулгүй байдлын талаарх мэдлэг, хандлага, зан үйлийн түвшнийг тодорхойлох, үнэлэх замаар боловсролын байгууллагад чиглэсэн сургалтын хөтөлбөр болон бодлогын үндэслэл бүхий санал, зөвлөмж боловсруулахад оршино. Судалгааны арга зүйд HAIS-Q загварыг ашиглан боловсруулсан асуулгыг багш, сурагчдаас авч, SPSS программ дээр боловсруулалт хийж, найдвартай байдлын шинжилгээнүүдийг хийсэн. Эмпирик судалгааны үр дүнгээс харахад сурагчид багш нараас харьцангуй илүү мэдлэгтэй, илүү зөв хандлага, зан үйлийн хэвшилтэй байгаа нь цахим орчинд тэдний идэвхтэй хэрэглээ болон дижитал орчинд өсөж торнисон онцлогтой холбоотой болох нь тогтоогдсон. Харин багш нарын хувьд системтэй сургалт, бодлогын чиглэл, мэргэшүүлэлт дутагдаж буйг илтгэж байна. Судалгааны үр дүнд тулгуурлан боловсролын сургалтын хөтөлбөрт кибер аюулгүй байдлын агуулгыг шаталсан бүтэцтэй тусгах, багш нарт зориулсан сургалт, зөвлөмж, зохион байгуулалтын арга хэмжээг боловсруулж хэрэгжүүлэхийг санал болгож байна. Мөн кибер аюулгүй байдлын боловсролыг бодлогын түвшинд системтэйгээр хэрэгжүүлэх шаардлагатай байна. en_US
dc.subject : Кибер аюулгүй байдал, ерөнхий боловсролын сургууль, мэдлэг, хандлага, зан үйл, HAIS-Q загвар, багш, сурагч, кибер аюулгүй байдлын боловсрол, сургалтын хөтөлбөр, бодлогын зөвлөмж ,кибер аюулгүй байдлын мэдлэг en_US
dc.title ЕБС-ИЙН БАГШ, СУРАГЧДЫН КИБЕР АЮУЛГҮЙБАЙДЛЫН МЭДЛЭГИЙГ САЙЖРУУЛАХ АРГА ЗАМ en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах