СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Удирдах ажилтны харилцааны ур чадвар нь ажилтны сэтгэл ханамжид нөлөөлөх нь

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Дамба, Гэрэлмаа
dc.contributor.author Баяртсайхан, Сувд
dc.date.accessioned 2016-06-04T05:35:25Z
dc.date.available 2016-06-04T05:35:25Z
dc.date.issued 2016-06-04
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ife.edu.mn/handle/8524/430
dc.description.abstract Удирдах ажилтан нь ажилтандаа өөрийн манлайлал, нөлөөлөл, харилцааг бий болгосноор аливаа ажил үүрэг, байгууллагын хөдөлгүүр болж байдаг. Бизнест Харилцаа- дээр бүх зүйл тогтож байдаг гэж болно. Гадагшаа болон дотогшоо урсгалтай олон төрлийн харилцаан дээр байгууллагын болон хүний үйл ажиллагаа оршин тогтнож байдаг. Ажилтны ажлын сэтгэл ханамж нь удирдах ажилтны харилцааны ур чадвараас хэрхэн хамаардаг, яаж хамаардаг болохыг энэхүү судалгааны ажлаар тодорхойлох ба эрдэмтдийн судалж туршсан арга хандлагаар бизнесийн байгууллагаас түүвэр үүсгэн онолын болон, эмпирик судалгаа хийж таамаглалаа батлах явдал нь судалгааны үндсэн зорилго юм. Монголын нөхцөлд Бизнесийн байгууллагуудад тулгамдаж буй хүний нөөцийн эргэцийн голлох шалтгаанд удирлдлага, ажилтан хоёрын харилцааны асуудлууд байна. Харилцааг зохицуулах цэгцтэй зөв, онолын мэдлэг бизнесийн байгууллагуудад дутмаг байгаа ба энэ талаар хийгдсэн судалгааны ажлууд ховор байна. Удирдах ажилтны харилцааны ур чадвар нь ажилтны ажлын сэтгэл ханамжид хэрхэн нөлөөлж буйг таамаглал дэвшүүлэн судалж, гарсан үр дүн нь байгууллагад аливаа шийдвэр гаргалтыг зохицуулах төлөвлөх, хянахад ашиглагдах гарын авлага, эх үүсвэр баримт үүсгэх нь судалгааны ажлын нэг зорилго юм. Удирдах ажилтны харилцааны ур чадвар нь байгууллагын ажилтнуудын гүйцэтгэл, сэтгэл ханамж, ажлын туршлага олж авах байдал, суралцах үйл явц, ажил таслалт, байгууллагадаа үнэнч байх байдал зэрэг олон зүйлд шууд нөлөөлдөг байна. Байгууллагын удирдах ажилтан ямар харилцааны хэв маяг, харилцааны болон удирдах ур чадвартай байгаагаас хамааран тухайн байгууллагын санхүүгийн үзүүлэлт, байгууллагын гүйцэтгэл, байгууллагын соёл, ашигт ажиллагаа зэрэг гол үзүүлэлтүүд хамаардаг байна. Судалгааг Колорадагийн их сургуулиас гаргасан судалгааны загвараар хийсэн ба асуулгын аргаар хийсэн судалгаагаа SPSS программ дээр боловсруулан, шинжилгээг мөн тус программаар хийсэн болно. Харилцааны ур чадвар нь ажилтны ажлын сэтгэл ханамжид нөлөөлдөг болохыг баталсан ба онол аргазүйтэй нь хамтаар судалсан судалгааг нэгээр нэмэгдүүлж буйгаараа онцлогтой. Түлхүүр үгс: Харилцааны ур чадвар, Харилцааны хэв маяг, Удирдлагын харилцааны хэв маяг, Collaborative managerial communication skill- Хамтран ажиллах удирдлага, Authoritarian managerial communication skill- Захиран тушаах удирдлага en_US
dc.subject Сэтгэл ханамж, Харилцаа, Удирдлагын харилцааны ур чадвар en_US
dc.subject мастерын ажил en_US
dc.subject Харилцаа en_US
dc.subject Удирдлагын харилцааны ур чадвар en_US
dc.subject худалдаа үйлчилгээний салбар en_US
dc.subject захиран тушаах en_US
dc.subject хамтран ажиллах en_US
dc.subject coaching en_US
dc.title Удирдах ажилтны харилцааны ур чадвар нь ажилтны сэтгэл ханамжид нөлөөлөх нь en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах