Хураангуй:
Энэхүү судалгааны ажил нь цахим банк хэрэглэгчдийн үнэнч байдалд цахим
банкны эрсдэлт хүчин зүйлийг нөлөөлөл болон хамгийн их нөлөөлж буй цахим банкны эрсдэлт хүчин зүйлийг тодорхойлж санал, зөвлөмж боловсруулна. Судалгаа нь нийт 24 асуулгаас бүрдэх бөгөөд Монгол улсын хэмжээнд өдөр тутамдаа байнга цахим банк ашигладаг 417 харилцагчаас асуулга авч үр дүнг боловсруулсан. Цахим банкны эрсдэлийн хүчин зүйлийг гүйцэтгэлийн эрсдэл, цаг хугацааны эрсдэл, нийгмийн эрсдэл, аюулгүй байдлын эрсдэл, санхүүгийн эрсдэл гэсэн 5 хүчин зүйл дээр шинжилсэн. Судалгааны үр дүнд Монгол улсын цахим банк хэрэглэгчдийн хувьд цахим банкны эрсдэл нь хэрэглэгчийн үнэнч байдалд сөрөг хамааралтай гэсэн үр дүн гарсан. Цаашилбал эрсдэлт 5 хүчин зүйлээс нийгмийн эрсдэл болон цаг хугацааны эрсдэл нь хэрэглэгчийн үнэнч байдалд сөрөг хамааралтай гэсэн үр дүн гарсан.
This research work will identify the impact of e-banking risk factors on e-banking customer loyalty and develop suggestions and recommendations. The research consists of a total of 24 questionnaires and the results were compiled from 417 customers who regularly use e-banking throughout Mongolia. The e-banking risk factors were analyzed based on 5 factors: performance risk, time risk, social risk, security risk, and financial risk. The results of the study showed that e-banking risk is negatively related to customer loyalty for e-banking customers in Mongolia. Furthermore, among the 5 risk factors, social risk and time risk are negatively related to customer loyalty.