dc.contributor.author |
Б, Мөнгөннахиа |
|
dc.contributor.editor |
Редакцын зөвлөл: Ц.Даваадорж (Sc.D), Д.Батжаргал (Ph.D), Д.Гэрэлмаа (Ph.D), С.Түвшинзаяа (Ph.D), Ц.Батсүх (Ph.D), Ч.Наранчимэг (Ph.D), С.Норжинлхам (Ph.D), Т.Оюунгэрэл (Ph.D) |
en_US |
dc.contributor.other |
Mungunnakhia.b@ife.edu.mn |
en_US |
dc.date.accessioned |
2016-04-04T09:38:11Z |
|
dc.date.available |
2016-04-04T09:38:11Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://repository.ife.edu.mn/handle/8524/402 |
|
dc.description.abstract |
Олон улсын бизнес, эдийн засгийн харилцаа тэлж, хурдацтай хөгжин, олон талтай болохын хэрээр эрх зүйн зохицуулалт чухлаар тавигдаж, ихээхэн ач холбогдол өгөх шаардлагатай болсон байна. Хурдацтай хөгжиж буй олон талт харилцааны нэгээхэн хэсэг нь цахим худалдаа юм. Өнөө үед хүмүүс худалдах, худалдан авах үйл ажиллагааны уламжлалт загварыг халж техник хэрэгсэл ашиглан цахим сүлжээгээр дамжуулан өөрийн сонирхсон бараа бүтээгдэхүүнээ захиалан, худалдан авч хэрэгцээ, шаардлагаа хангах болжээ. Энэ нь нэг талаараа хэрэглэгч, үйлдвэрлэгч, худалдагч, гүйцэтгэгчийн бизнесийг хөнгөвчлөх таатай орчин бүрдэж байгаа хэдий ч нөгөө талаар цахим орчинд хэрэглэгчийн эрх нэлээдгүй зөрчигдөж байгаа нь амьдрал, практикт болон хэрэглэгчээс авсан судалгааны дүнгээс харагдаж байна. Тиймээс цахим худалдаанд хэрэглэгчийн эрхийг хамгаалах, эрхзүйн орчинг боловсронгуй болгох нь цаг үеийн хэрэгцээ, шаардлага болоод байна. |
en_US |
dc.publisher |
Докторын хөтөлбөр |
en_US |
dc.subject |
Е-commerce - цахим худалдаа, электрон худалдаа, интернэт худалдаа, E-Бизнес, E-худалдаа, Хэрэглэгч, хэрэглэгчийн эрх, хэрэглэгчийн эрх зүйн зохицуулалт. Цахим худалдаан дахь хэрэглэгчийн эрхийн талаар авч үзэхийн өмнө цахим худалдаа гэж юу болох, цахим худалдан авагч болон худалдагч гэж хэнийг хэлэх тухай тодруулья. |
en_US |
dc.title |
ЦАХИМ ХУДАЛДААНД ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ЭРХИЙГ ХАМГААЛАХ ЭРХ ЗҮЙН ЗОХИЦУУЛАЛТАД ТУЛГАМДАЖ БУЙ АСУУДАЛ |
en_US |