СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Монголын аялал жуулчлалын салбарын стратеги төлөвлөлтөд шатлан судлах аргыг хэрэглэх нь

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.author Б, Мөнгөнтуул
dc.contributor.editor Ц.Даваадарж en_US
dc.contributor.other ubmunguntuul@gmail.com en_US
dc.date.accessioned 2016-03-28T02:43:18Z
dc.date.available 2016-03-28T02:43:18Z
dc.date.issued 2016-01-15
dc.identifier.uri http://repository.ife.edu.mn/handle/8524/374
dc.description.abstract Аялал жуулчлалын салбар нь дэлхий дахины орчин үеийн хөгжлийн ерөнхий чиг хандлага болж буй байгаль орчинд ээлтэй ногоон үйлдвэрлэлийг хөгжүүлэх замаар тогтвортой хөгжих хандлагатай хамгийн их уялдаж байгаа салбарын нэг юм. Монгол Улсын хувьд аялал жуулчлалын салбар нь “Монгол Улсын мянганы хөгжлийн зорилтод суурилсан үндэсний хөгжлийн цогц бодлого”-ын 5.2-т заасанчлан эдийн засгийн үндсэн тулгуур, орлогын томоохон эх сурвалж бус, амиа аргацаасан шинжтэй, “бодит” жуулчдын тоо цөөн, аяллын бүтээгдэхүүний нэр төрөл цөөн, аялалын үнэ харьцангуй өндөр, бизнесийн замбараагүй орчинд байгаа нь манай улсын аялал жуулчлалын салбарын нэгдсэн бодлого төлөвлөлт муу, мастер төлөвлөгөө байхгүй, стратегиа бүрэн тодорхойлоогүйтэй холбоотой. Энэхүү илтгэлд Монгол Улсын аялал жуулчлалын салбарын тулгамдсан асуудал, цаашид хүрэхээр зорьж буй зорилго, үр дүнгийн үзүүлэлтийг тусгахдаа SWOT шинжилгээг ашиглан тодорхойлсон. Уг шинжилгээний хүчин зүйлсийг сонгохдоо тус салбарт ажиллагсад, эрдэмтэн судлаач нийт 247 хүнээс асуулгын аргаар авч, SPSS20 программ дээр боловсруулалт хийж гаргасан. SWOT шинжилгээний уламжлалт аргаар гадаад дотоод хүчин зүйлсийн нөлөөллийн үзүүлэлтүүдийг тоон бус утгаар ерөнхийд нь тодорхойлдог тул учир дутагдалтай байдаг. Иймд SWOT шинжилгээний илүү сайжруулсан хэлбэр болох шатлан судлах арга буюу AHP (Analytic Hierarchy Process) аргыг стратеги төлөвлөлтөнд илүү тохиромжтой хэмээн үзэж ашиглав. SWOT-AHP шинжилгээний дараачийн шатанд стратеги төлөвлөлтийн бусад аргуудын талаар дурдаж, аялал жуулчлалын салбарын ойрын, дунд, хэтийн зорилгыг тодорхойлж, арга хэмжээг төлөвлөлөө. Summary The general trend in the global development of modern tourism sector through the development of environmentally friendly green industry in sustainable development is consistent with the most likely one of the industry. Mongolian tourism industry, "Mongolian Millennium Development Goals (MDGs) based NDS" described in Section 5.2 of the main economic pillars, a major source of income and subsistence nature, and "real" to the small number of tourists and travel products type a few, and the relatively high price of travel, business environment, the tourism industry is the country's chaotic policy planning, master plan, no strategy has been completely defined. This report of the Mongolian tourism industry issues and future aims and objectives and performance indicators reflecting determined using SWOT analysis. Total of 247 questionnaires, SPSS 20 software, processed and released. SWOT analysis the internal and external factors that impact indicators non-traditional methods are determined in a general sense, because there is a shortage. Therefore, SWOT analysis to study more refined form of progressive or AHP (Analytic Hierarchy Process) used it as a more convenient method of strategic planning. SWOT-AHP reference to the strategic plan for the next stage of analysis methods, the tourism industry in the near, medium and long-term measures planned and targeted. en_US
dc.publisher Докторын хөтөлбөр en_US
dc.subject Аялал жуулчлалын үйлдвэрлэл, SWOT шинжилгээ, (AHP) шатлан судлах арга, TOWS матриц, стратеги төлөвлөлт en_US
dc.title Монголын аялал жуулчлалын салбарын стратеги төлөвлөлтөд шатлан судлах аргыг хэрэглэх нь en_US


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах