СЭЗИС - Бүтээлийн сан

ХАА-н САЛБАРТ МАРКЕТИНГИЙН ГҮЙЦЭТГЭХ ҮҮРЭГ” ОНОЛ, АРГА ЗҮЙН АСУУДАЛ

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.author Ц, Нансалмаа
dc.contributor.editor Ц.Даваадарж en_US
dc.contributor.other nansalmaa_ts@muls.edu.mn en_US
dc.date.accessioned 2016-03-25T05:01:09Z
dc.date.available 2016-03-25T05:01:09Z
dc.date.issued 2016-01-15
dc.identifier.uri http://repository.ife.edu.mn/handle/8524/368
dc.description.abstract Хөдөө аж ахуйн салбар нь 2013 оны байдлаар Монгол Улсын дотоодын нийт бүтээгдэхүүний (ДНБ)-ий 14.5 хувь, экспортын орлогын 10 орчим хувийг бүрдүүлж байгаа нь өсөлттэй салбарт тооцогдохгүй боловч нийт ажиллах хүчний гуравны нэгийг ажлын байраар хангаж, хүн амын амьжиргааны үндсэн эх сурвалж хэвээр байсаар байна. ХАА-н салбарын хөгжлийг түргэтгэхэд маркетинг ямар үүрэг гүйцэтгэх, маркетингийн бодлого, тогтолцоо нь хэрхэн боловсруулагдах боломжийг тодруулан судлах зорилгоор эрдэмтэд, судлаачдын туурвисан маркетинг, маркетингийн менежмент, ХАА-н маркетингийн онол, арга зүйн зарим гол бүтээлүүдийг тоймлон судаллаа. “Маркетингийн болон ХАА-н маркетингийн онолын зарим асуудал” нэгдүгээр хэсэгт маркетингийн эрдэмтэд, судлаачдын бүтээлүүдийг судлан маркетингийн тогтолцоо, маркетингийн үзэл баримтлалын хандлага, ХАА-н маркетингийн онол, арга зүйн үндсийг тодруулав. “ХАА-н салбарт маркетингийн гүйцэтгэх үүрэг” хоёрдугаар хэсэгт ХАА-н салбарт маркетингийн гүйцэтгэх үүрэг, үйл ажиллагааны байдал, Монгол улсын ХАА-н салбарт тулгамдаж буй маркетингийн асуудлыг тодорхойлохыг зорилоо. Энэхүү онол, арга зүйн тойм судалгааг нэгтгэн дүгнэвэл маркетингийн үзэл баримтлалын чиглэл, маркетингийн тогтолцоо, маркетингийн гүйцэтгэх үүрэг, үйл ажиллагааны хандлагыг тогтоох онол, арга зүйн үндсэн бүтээлүүд, зарим туршлага, жишээ хангалттай байна. Иймээс Монгол улсын ХАА-н салбарт маркетингийн гүйцэтгэх үүрэг, үйл ажиллагааг судлах улмаар салбарын маркетингийн бодлого, стратегийг боловсруулан хэрэгжүүлэх боломж, арга замыг тодорхойлох шаардлагатай байна. Abstract In 2013, Mongolian agricultural sector comprises 14.5 percent of GDP and about 10 percent of export earnings which is not assumed as a growing sector, however, it is still fundamental source of population’s livelihood and it provides work place for one-third of employment. Some of the key research works about theoretical and methodological problem of marketing, marketing management and agricultural marketing were examined to define marketing roles and possibilities of marketing policies and systems to promote the development of the agricultural sector. Studies of researchers of marketing were studied in the first part, "Some aspects of the theory of marketing and agricultural marketing", and marketing systems, marketing concepts perspectives, agricultural marketing theory and the role of marketing in agricultural sector were determined also. Marketing vital problems in Mongolian agricultural sector were determined in second part, “The role of marketing in agricultural sector”, based on marketing theory and methodology and marketing policies and systems. Concluding this theoretical and methodological review, there are enough theoretical and methodological studies and cases related with marketing concepts perspectives, marketing systems and the role of marketing, however, it is necessary to study comprehensive market research of agricultural marketing and to develop and implement marketing policies and activities in Mongolia. en_US
dc.publisher Докторын хөтөлбөр en_US
dc.subject ХАА-н маркетингийн бодлого, маркетингийн тогтолцоо, Маркетингийн Хороо, ХАА-н салбарын маркетинг, зах зээлийн судалгаа en_US
dc.title ХАА-н САЛБАРТ МАРКЕТИНГИЙН ГҮЙЦЭТГЭХ ҮҮРЭГ” ОНОЛ, АРГА ЗҮЙН АСУУДАЛ en_US


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах