dc.description.abstract |
Технологийн эрин үе эхэлснээр хүний амьдралын хэв маяг улам бүр цахимжиж байна. Өдөр бүр шинэ амьдралын хэв маяг, шинэ зуршил нэмэгдэж, дэлхийн өдөр тутмын амьдрал хэрхэн хувьсан өөрчлөгдөж, хурдасч байгааг та мэдрэх болно. Энэ бүхний хамгийн тод жишээ бол шууд маркетинг юм. Хөгжиж, шинэ зүйлийг илэрхийлэх, инновацийг шинэ түвшинд гаргах чиглэлээр дэлхийд тэргүүлэгч шилдэг компаниуд маркетингийн хөтөлбөрийн чиг хандлагыг шууд болон цахим хэлбэрээр өргөжүүлж байна. Тийм ч учраас би энэхүү судалгаандаа шууд болон цахим маркетингийн шинэ эрин үеийг эхлүүлж буй томоохон зах зээлийн компаниудыг нарийвчлан судлахаар шийдсэн юм. Судалгааны үр дүнд дүн шинжилгээ хийж, эдгээр аргуудыг эх орныхоо жижиг зах зээлд хэрхэн нэвтрүүлэх, цаашид сурталчлах талаар дүгнэлт гаргана. Түүнчлэн олон улсын зах зээлийн хэм хэмжээ, ёс зүй бие биедээ, манай улсын хууль тогтоомжид хэр нийцэж байна вэ гэдэг судалгаа ч илүү гарах болно. АНУ, Хятад улс дэлхийн хөгжилд тэргүүлэгчдийн хувьд хууль тогтоомж нь эдгээр төрлийн зах зээлд давуу талыг бий болгож, эдгээр салбарыг дэмжих загваруудыг хэрхэн судалж, өөрсдийн эдийн засаг, хууль тогтоомжтой харьцуулж, шинжлэх ухааны үндэслэлтэй техник эдийн засгийн хэм хэмжээг тайлбарлах болно. Монгол Улсын хувьд хүн ам цөөхөн бөгөөд ДНБ-ий дийлэнх хувийг уул уурхай, хөдөө аж ахуйн ашигт малтмал бүрдүүлдэг нь дээр дурьдсанаас бусад салбарт өрсөлдөх боломжийг хааж, эдгээр чиглэлээр өрсөлдөх сонирхол буурч, өрсөлдөгчдийг бий болгож байна. Иймд маркетинг гэх мэт жижиг үйлдвэрүүдэд цөөн хэдэн зүйлд тулгуурласан эдийн засгийн бүтцээс татгалзаж, дэлхийтэй хөл нийлүүлэн алхах боломжийг нэмэгдүүлэх ёстой гэж үздэг. |
en_US |