СЭЗИС - Бүтээлийн сан

ОЛОН УЛСЫН МЭРГЭШСЭН ХӨТӨЛБӨРИЙН АМЬДРАЛЫН МӨЧЛӨГ, МАРКЕТИНГИЙН СТРАТЕГИЙГ ТОДОРХОЙЛОХ СУДАЛГАА

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Чимэдравдан, Наранчимэг
dc.contributor.author Сэргэлэнхүү, Галгирмаа
dc.date.accessioned 2023-07-03T03:39:23Z
dc.date.available 2023-07-03T03:39:23Z
dc.date.issued 2023-07-03
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/3538
dc.description.abstract Сүүлийн жилүүдэд ОУ-ын мэргэшлийн хөтөлбөрийн элсэлт, төгсөгчдийн тоо хэрхэн өөрчлөгдөж буйг тодруулах, ОУ-ын мэргэшлийн хөтөлбөрийн маркетинг үр дүн хангалтгүй эсвэл зорилтот хэрэглэгчдэд мэдээлэл дутмаг хүрч байгааг урьдчилан таамагласны үндсэн дээр Энэхүү судалгааны үндсэн зорилго нь амьдралын мөчлөгийн онол арга зүй, тэдгээр нь боловсролын бүтээгдэхүүний онцлогтой хэрхэн нийцэж байгааг судлах, ОУ-ын мэргэшлийн хөтөлбөрийн амьдралын мөчлөгийг тодорхойлох замаар хөтөлбөрийн үйл ажиллагааг сайжруулахад чиглэсэн маркетингийн стратеги боловсруулах явдал юм. Судалгааны ажил нь тоон болон чанарын арга зүйг ашигласан бөгөөд фокус бүлгийн ярилцлагаар асуудлыг тодорхой болгоход чиглэсэн. Маркетингийн стратегийн хувьд амжилттай боловсролын хөтөлбөр нь олон нийтийн мэдээллийн хэрэгсэл, цахим шуудангийн маркетинг, нөлөөллийн түншлэл гэх мэт олон сувгаар брэндийн мэдлэгийг бий болгоход тулгуурладаг. Хөтөлбөр нь зорилтот үзэгчдийн сонирхлыг татахуйц хүчтэй үнэ цэний саналыг бий болгоход анхаарах ёстой. Хэрэглэгчдэд маш сайн үйлчилгээ, дэмжлэг үзүүлэх нь үйлчлүүлэгчдийг хадгалах, брэндийн нэр хүндийг нэмэгдүүлэхэд тусалдаг. Эцэст нь, гүйцэтгэлийн тогтмол хяналт, дүн шинжилгээ нь зах зээлийн өөрчлөгдөж буй нөхцөл байдалд дасан зохицож, өрсөлдөгчдөөсөө түрүүлэхэд тус хөтөлбөрт тусална. Цаашилбал, боловсролын чиг хандлагыг тооцоолоход хэцүү байдаг. Ихэнх дээд боловсролын байгууллагууд онлайн сургалтын саналаа өргөжүүлж байгаа тул эдгээр хичээлүүд оюутнуудад тустай хэвээр байгаа эсэхийг тогтоох механизм байх нь чухал юм. Академик хөтөлбөрүүдийн амьдралын мөчлөгийг ойлгох нь байгууллага болон их сургуулийн удирдлагуудад ашиглалтын хугацаа дуусах дөхөж байгаа хөтөлбөрүүдийг сайжруулахын тулд хөрөнгө оруулалт хийхэд бэлтгэхэд тусална. Энэ нь өндөр чанартай сургалт, суралцагчид хамрагдах боломжтой курс, хөтөлбөрүүдийн багцыг санал болгох чадвартай. en_US
dc.subject Боловсролын хөтөлбөр, Олон улсын мэргэшсэн зэрэг, Академик хөтөлбөрийн амьдралын мөчлөг, Маркетингийн стратеги, Брэндийн тухай ойлголт, Маркетингийн загварчлал, Зорилтот хэрэглэгч, Оролцогч талуудын шинжилгээ, Маркетингийн төлөвлөгөө en_US
dc.title ОЛОН УЛСЫН МЭРГЭШСЭН ХӨТӨЛБӨРИЙН АМЬДРАЛЫН МӨЧЛӨГ, МАРКЕТИНГИЙН СТРАТЕГИЙГ ТОДОРХОЙЛОХ СУДАЛГАА en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Менежментийн санхүүгийн
ife.Мэргэжил.Индекс E340400
ife.Зэрэг Мастер


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах