СЭЗИС - Бүтээлийн сан

ЦАХИМ ХУДАЛДАА ЭРХЛЭГЧДИЙН ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ ЧАНАР ХЭРЭГЛЭГЧДИЙН ҮНЭНЧ БАЙДАЛД НӨЛӨӨЛӨХ НӨЛӨӨЛЛИЙГ ТОДОРХОЙЛОХ СУДАЛГАА /ВЕБСАЙТУУДЫН ЖИШЭЭН ДЭЭР/

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Т, Төгөлдөр
dc.contributor.author Отгонбаатар, Халиунаа
dc.date.accessioned 2023-06-29T07:42:07Z
dc.date.available 2023-06-29T07:42:07Z
dc.date.issued 2023-06-29
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/3531
dc.description.abstract Энэхүү судалгаа нь цахим үйлчилгээний чанар, цахим үйлчилгээний сэтгэл ханамж, цахим үйлчилгээний үнэнч байдалд хэрхэн нөлөөлж байгааг судалсан болно. Олон хэрэглэгчид цахим худалдааны үйлчилгээний чанар, тухайлбал хүргэлт саатсан, нэг талдаа цуцалсан, нэвтэрч чадаагүй гэх мэт гомдолуудыг түгээмэл гаргадаг боловч шууд чатаар дамжуулан хэрэглэгчийн туслах үйлчилгээ нь хэрэглэгчдийнхээ бэрхшээлийг даван туулахад төдийлөн тусалж чадахгүй нөхцөл байдалд байна. Цахим үйлчилгээний чанар гэдэг нь цахим худалдааны сайтууд хэрхэн онлайн худалдаа эрхэлж, бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг үр дүнтэйгээр хүргэхийн тулд захиалгыг хөнгөвчлөх үйл явц юм. en_US
dc.subject цахим худалдаа үйлчилгээний чанар en_US
dc.title ЦАХИМ ХУДАЛДАА ЭРХЛЭГЧДИЙН ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ ЧАНАР ХЭРЭГЛЭГЧДИЙН ҮНЭНЧ БАЙДАЛД НӨЛӨӨЛӨХ НӨЛӨӨЛЛИЙГ ТОДОРХОЙЛОХ СУДАЛГАА /ВЕБСАЙТУУДЫН ЖИШЭЭН ДЭЭР/ en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах