СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Сошиал медиа маркетингийн үр дүнг хэмжих нь

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Түдэв, Оюунгэрэл
dc.contributor.author Өлзийсайхан, Эгшиглэн
dc.date.accessioned 2023-06-14T08:45:00Z
dc.date.available 2023-06-14T08:45:00Z
dc.date.issued 2023-06-14
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/3380
dc.description.abstract Технологи хөгжихийн хэрээр бизнесийн салбарт өөрчлөлтүүд гарсаар байгаа нь дижитал маркетинг хөгжих нэгэн шалтгаан болж байна. Өнөөдөр дэлхий дээр 5,16 тэрбум интернэт хэрэглэгч байгаа нь дэлхийн нийт хүн амын 64,4 хувийг эзэлж байна. Маркетингийн шинжлэх ухааны цаашдын чиг хандлага нь дижитал маркетинг болон ногоон маркетингийн ойлголт болох эко дижитал маркетингд төвлөрч буй энэ үед судлаачийн зүгээс энэхүү сэдвийн хүрээнд уг судалгааны ажлыг гүйцэтгэх үндэслэл болсон. Энэхүү судалгааны зорилгод хүрэхийн тулд хосолсон судалгааны арга ашиглан дижитал маркетингийн хэрэглээ болон үйл явцад ажиглалт хийж, үр дүн дээр ярилцлага хийж нэмэлтээр тоон судалгааны арга ашиглан сошиал медиа хэрэгслийн хэмжүүрүүд дээр дүн шинжилгээ хийж, харьцуулан судалсан болно. Судалгааны үр дүнд сошиал медиа маркетингийн үр дүн хэлбэлзэл өндөртэй, контент төлөвлөл хийгдээгүйн улмаас тогтмол үзэгчдийн тоо буурсан, төлбөртэй сурталчилгаанд зарцуулж буй нэгж долларын өртөг өндөр, бусад платформ вэб сайт руу хэрэглэгчдийг уриалах хандуулах тал дээр дутагдалтай, хэрэглэгчдийн өгөгдөл дээр тулгуурлан шийдвэр гаргалтуудыг хийх гэх мэт тулгамдаж буй асуудлуудыг тодорхой болж, судалгааны үр дүнд суурилсан дүгнэлт, санал зөвлөмжийг судлаачийн зүгээс боловсрууллаа. en_US
dc.subject Сошиал медиа, гарааны бизнес, зорилтот хэрэглэгч, дижитал маркетинг, судалгаа. en_US
dc.title Сошиал медиа маркетингийн үр дүнг хэмжих нь en_US
ife.Мэргэжил.Нэр D380105
ife.Мэргэжил.Индекс D340500
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах