dc.contributor.advisor |
Түмэнбилэг, Ууганболд |
|
dc.contributor.author |
Дашням, Батмагнай |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-22T06:27:11Z |
|
dc.date.available |
2023-05-22T06:27:11Z |
|
dc.date.issued |
2023-05-22 |
|
dc.identifier |
Мастер |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/3295 |
|
dc.description.abstract |
Бизнес эрхлэгчид шинэ бизнесийг хэрхэн бий болгодог гэдгийг тайлбарлахад ашигладаг
процессын онол буюу “Effectuation theory–Үр нөлөөний онол”-ыг (Saras Sarasvathy, 2001)
үндэслэсэн.
Эксперт энтрепренерүүд тодорхойгүй орчинд бизнесийн асуудлыг шийдэхдээ бусдаас
өөр логикоор бодож, шийдэж, үйлдэж байгаад энэ онолын мөн чанар оршдог.
Мөн аливаа бизнес эрхлэгчид шийдвэр гаргахдаа учир шалтгааны логик болон үр
нөлөөний логикт суурилан шийдвэр гаргадаг бөгөөд Монголын бизнесийн орчинд тэр
дундаа старт-ап бизнесийг удирдаж байгаа удирдлагууд энэхүү шийдвэр гаргалтын
логик хэрхэн ажиллаж байгааг судалж, дүгнэлт гаргах, цаашид юун дээр анхаарах талаар
гүнзгийрүүлэн судлахад боломжит шийдэл, санал зөвлөмжийг гаргаж ирэхийг зорилоо. |
en_US |
dc.subject |
старт-ап компани, корпорац, энтрепренер, энтрепренершип, интрапренершип, инновац, үр нөлөөний онол |
en_US |
dc.title |
ҮР НӨЛӨӨНИЙ ОНОЛ: УДИРДЛАГУУДЫН ШИЙДВЭР ГАРГАХ СЭТГЭЛГЭЭНИЙ ЛОГИКИЙГ ТОДОРХОЙЛОХ СУДАЛГАА |
en_US |
ife.Мэргэжил.Нэр |
Бизнесийн менежмент |
|
ife.Мэргэжил.Индекс |
E340100 |
|
ife.Зэрэг |
Мастер |
|
ife.Диплом.Зөвлөх |
Лхагвасүрэн, Эрхэмбаяр |
|