СЭЗИС - Бүтээлийн сан

ҮР НӨЛӨӨНИЙ ОНОЛ: УДИРДЛАГУУДЫН ШИЙДВЭР ГАРГАХ СЭТГЭЛГЭЭНИЙ ЛОГИКИЙГ ТОДОРХОЙЛОХ СУДАЛГАА

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Түмэнбилэг, Ууганболд
dc.contributor.author Дашням, Батмагнай
dc.date.accessioned 2023-05-22T06:27:11Z
dc.date.available 2023-05-22T06:27:11Z
dc.date.issued 2023-05-22
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/3295
dc.description.abstract Бизнес эрхлэгчид шинэ бизнесийг хэрхэн бий болгодог гэдгийг тайлбарлахад ашигладаг процессын онол буюу “Effectuation theory–Үр нөлөөний онол”-ыг (Saras Sarasvathy, 2001) үндэслэсэн. Эксперт энтрепренерүүд тодорхойгүй орчинд бизнесийн асуудлыг шийдэхдээ бусдаас өөр логикоор бодож, шийдэж, үйлдэж байгаад энэ онолын мөн чанар оршдог. Мөн аливаа бизнес эрхлэгчид шийдвэр гаргахдаа учир шалтгааны логик болон үр нөлөөний логикт суурилан шийдвэр гаргадаг бөгөөд Монголын бизнесийн орчинд тэр дундаа старт-ап бизнесийг удирдаж байгаа удирдлагууд энэхүү шийдвэр гаргалтын логик хэрхэн ажиллаж байгааг судалж, дүгнэлт гаргах, цаашид юун дээр анхаарах талаар гүнзгийрүүлэн судлахад боломжит шийдэл, санал зөвлөмжийг гаргаж ирэхийг зорилоо. en_US
dc.subject старт-ап компани, корпорац, энтрепренер, энтрепренершип, интрапренершип, инновац, үр нөлөөний онол en_US
dc.title ҮР НӨЛӨӨНИЙ ОНОЛ: УДИРДЛАГУУДЫН ШИЙДВЭР ГАРГАХ СЭТГЭЛГЭЭНИЙ ЛОГИКИЙГ ТОДОРХОЙЛОХ СУДАЛГАА en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер
ife.Диплом.Зөвлөх Лхагвасүрэн, Эрхэмбаяр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах