СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Хүүхдийн брэнд хувцас худалдан авалтын хүсэл эрмэлзэлд нөлөөлөх хүчин зүйлсийн судалгаа

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Сандагдорж, Сайн-Од
dc.contributor.author Батхүү, Энхсувд
dc.date.accessioned 2023-05-18T04:16:11Z
dc.date.available 2023-05-18T04:16:11Z
dc.date.issued 2023-05-18
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/3263
dc.description.abstract Монгол Улсын дотоодын хувцас үйлдвэрлэлийн салбар жилд ойролцоогоор 297 тэрбум төгрөг байдаг бол импортын хувцасны тоо хэмжээ жилд 108 тэрбум төгрөг байна. Жилд ойролцоогоор 12 тэрбум төгрөгийн хүүхдийн хувцас импортлогдож байгаа бөгөөд дотоодын хүүхдийн хувцасны брэндүүд эдгээр импортын брэндүүдтэй өрсөлдөх шаардлага тулгарч буй юм. Эцэг эхчүүд хүүхдээ бага наснаас нь эхлэн тухайлсан нэг брэндийг сонгох нь элбэг бөгөөд уг судалгааны ажлын хүрээнд эцэг эхчүүдийн хүүхдийн брэнд хувцас худалдан авалтын хүсэл эрмэлзэлд нөлөөлж буй хүчин зүйлсийг тодорхойлж, судалгааны үр дүнд үндэслэн дотоодын хүүхдийн хувцас үйлдвэрлэгчид, брэндүүдэд практик санал зөвлөмж боловсруулах юм. Судалгааны ажлын хүрээнд УБ хотын 0-6 насны хүүхэдтэй эцэг эхчүүдээс асуулгын судалгааг нийт 3 бүлгийн 31 асуултаар авч, мөн нэмэлтээр ярилцлагын судалгааг зохион байгуулсан. en_US
dc.subject худалдан авах хүсэл эрмэлзэл en_US
dc.title Хүүхдийн брэнд хувцас худалдан авалтын хүсэл эрмэлзэлд нөлөөлөх хүчин зүйлсийн судалгаа en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Менежментийн санхүүгийн
ife.Мэргэжил.Индекс E340400
ife.Зэрэг Мастер


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах