Хураангуй:
Энэхүү бизнес төлөвлөгөөний хүрээнд гадаад болон дотоод орчны судалгаа хийж гүйцэтгэсэн. Мөн 2 төрлийн хэрэглэгчийн судалгаа, ажилчдаас авсан судалгааны үр дүнг нэгтгэн, хэрэглэгчдийн зан төлөв, ажилчдын сэтгэл ханамжийг тодорхойлох гэж оролдлоо.
Төлөвлөлтийн хэсгүүд болох зорилго төлөвлөлт, хүний нөөцийн төлөвлөлт, маркетингийн төлөвлөлт, үндсэн үйл ажиллагааны төлөвлөлт, санхүүгийнтөлөвлөлт, эрсдэлийн төлөвлөлт зэргийг хийж гүйцэтгэсэн. Мөн өрсөлдөгчийн болон бэлтгэн нийлүүлэгчдийн судалгааг хийж, өнөөгийн нөхцөл байдлыг илүү тодорхой болгосон.