СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Жижиглэн худалдааны дэлгүүрийн мерчиндайзингийн судалгаа

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Тамир, Төгөлдөр
dc.contributor.author Мягмарсүрэн, Жамбалдорж
dc.date.accessioned 2023-02-06T12:29:57Z
dc.date.available 2023-02-06T12:29:57Z
dc.date.issued 2023-02-06
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/3189
dc.description.abstract Жижиглэн худалдааны үйл ажиллагаа, борлуулалт жилээс жилд өргөжин тэлж, худалдааны цэг дээрх өрсөлдөөн ихэсч байна. Жижиглэн худалдааны цэгийн төрөл, үүгээр арилжаалах бүтээгдэхүүний нэр төрөл ихээхэн нэмэгдэж байгаагаас худалдан авагч сонголт хийхэд төвөгтэй болж байгаа юм. Үүнээс үндэслэн жижиглэн худалдааны дэлгүүр дээрх хэрэглэгчийн худалдан авах шийдвэр гаргах зан төлөв, хэрэгцээ, хандлагыг судалж ойлгох нь чухал асуудал болоод байна. Мөн жижиглэн худалдааны дэлгүүрийн мерчиндайзингийн зөв бодлого нь худалдан авагчийн аятай таатай нөхцөлийг бүрдүүлэх орчин болдгоороо давуу талтай, ач холбогдолтой маркетингийн бодитой үйл явц болдог тул энэхүү сэдвийг сонгон авч судалгааг гүйцэтгэлээ. en_US
dc.subject мерчиндайзинг en_US
dc.subject жижиглэн en_US
dc.subject дэлгүүр en_US
dc.subject худалдаа en_US
dc.title Жижиглэн худалдааны дэлгүүрийн мерчиндайзингийн судалгаа en_US
ife.Мэргэжил.Нэр D380105
ife.Мэргэжил.Индекс D340500
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах