СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Дарс хэрэглэгчийн зан төлөвийн судалгаа

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Тэрбиш, Алтангэрэл
dc.contributor.author Батсуурь, Ган-Эрдэнэ
dc.date.accessioned 2023-01-23T10:10:22Z
dc.date.available 2023-01-23T10:10:22Z
dc.date.issued 2023-01-23
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/3148
dc.description.abstract Монгол улсын хувьд дарс хэрэглэгчийн тоо нэмэгдэж байгаатай холбоотой дарсны мэдлэг мэдээлэл, худалдан авалтад ямар төрлийн хүчин зүйл нөлөөлж байгаа болон дарс сонгох шийдвэр гаргалтын зан төлөвийг судлах хэрэгцээтэй. Үүнд: Дарс сонгох, худалдан авалт хийх болон хэрэглэхэд нөлөөлж буй хүчин зүйл, зан төлөвийг тоон судалгааны аргыг ашиглан, дарс хэрэглэгчдийн онцлог шинжийг хадгалж чадахуйц хэсгээс дөхөмтэй түүврийн аргаар судалгааны түүврээ “Дарсанд дурлагсдын клуб” нэртэй сошиал групп болон дарс хэрэглэх болон сонирхдог +21 наснаас дээш хүмүүсээс цахим хэлбэрээр болон биечилсэн байдлаар санал асуулгаар өгөгдлөө цуглуулсан. Судалгааны түүврийн оновчтой хэмжээг 95%-ийн итгэх түвшин, 5%-ийн алдааны түвшнээр тооцох ба эх олонлогийг төлөөлөх 393 хүн байна. Судалгааны хэрэглэгдэхүүн нь ойлгоц хэмжих 5 асуулт, Дарсны худалдан авалтад нөлөөлөх хүчин зүйлийг хэмжих 18 шкал асуулт, Уялдаат 5 асуулт , хувийн мэдээллийн 5 асуулт буюу нийт 33 асуултаас бүрдэнэ. Судалгааг дарс сонирхдог, дуртай хэрэглэгч нараас нийт 432 хүнээс цахим болон биечилсэн хэлбэрээр судалгаа авахаар төлөвлөснөөс 409 хүн хамрагдсан. Судалгаанд хамрагдсан хүмүүсээс шаардлага хангах 393 өгөгдөлд дээр IBS SPSS v26, Microsoft Excel программ дээр статистик шинжилгээ хийж үр дүнг боловсруулав. en_US
dc.subject Дарс, дарс хэрэглэгч, хэрэглэгчийн зан төлөв, хэрэглэгчийн сегментчлэл, зөв зохистой хэрэглээ en_US
dc.title Дарс хэрэглэгчийн зан төлөвийн судалгаа en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах