dc.contributor.advisor |
Сандагдорж, Сайн-Од |
|
dc.contributor.author |
Ганзориг, Энх-Амар |
|
dc.date.accessioned |
2023-01-23T04:57:20Z |
|
dc.date.available |
2023-01-23T04:57:20Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-23 |
|
dc.identifier |
Бакалавр |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/3142 |
|
dc.description.abstract |
Монгол улсын зах зээл дээр ердийн даатгалын 15 компани үйл ажиллагаа явуулж байна. “Мөнх даатгал” ХХК нь 2004 оноос хойш ердийн даатгалын хэлбэрээр даатгалын үйл ажиллагаа эрхлэн явуулж ирсэн үндэсний хөрөнгө оруулалтай даатгалын компани юм. Санхүүгийн зохицуулах хорооноос батлагдсан 11 хэлбэрийн 46 даатгалын бүтээгдэхүүн үйлчилгээг 21 аймгийн салбар, даатгалын төлөөлөгчөөр дамжуулан Монгол орны өнцөг булан бүрд хүртээмжтэйгээр харилцан даатгалын үйл ажиллагаагаа явуулж байна. Тус компанийн хувьд тодорхой хугацаанд үйл ажиллагаа явуулсан ба брэнд`ийн үнэ цэнэ болоод брэнд танигдалт төдийлөн сайн биш байгаа юм. Үүнд өрсөлдөөний стратегийн төрөл болох бүтээгдэхүүнээр ялгарах тактикийг ашиглан b2c буюу иргэдийн үйлчилгээг сайжруулан бүтээгдэхүүний ялгаралаар зах зээлд дахин байрших төлөвлөгөөтэй байна. Энэхүү дипломын хүрээнд бүтээгдэхүүний судалгаа хийн бүтээгдэхүүн хөгжүүлэх саналыг үндэслэн тус бүтээгдэхүүн үйлчилгээг нэвтрүүлэхэд шаардлагатай хэрэглэгчийн 7o судалгаа болоод маркетингийн төлөвлөгөөг боловсруулсан болно. |
en_US |
dc.subject |
Даатгал, автотээврийн хэрэгслийн даатгал, даатгалын бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлт, бүтээгдэхүүний маркетинг төлөвлөгөө, богино хугацааны автотээврийн хэрэгслийн даатгал |
en_US |
dc.title |
"Мөнх даатгал" ХХК-ийн шинэ бүтээгдэхүүний маркетингийн төлөвлөгөө |
en_US |
ife.Мэргэжил.Нэр |
D380105 |
|
ife.Мэргэжил.Индекс |
D340500 |
|
ife.Зэрэг |
Бакалавр |
|
ife.Диплом.Зөвлөх |
Тамир, Төгөлдөр |
|