СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Эдийн засгийн хямралын үед телевизийн салбарт тулгардаг маркетингийн асуудлууд

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Банзрагч, Нандин-Эрдэнэ
dc.contributor.author Дашням, Дархижав
dc.date.accessioned 2016-02-29T06:55:27Z
dc.date.available 2016-02-29T06:55:27Z
dc.date.issued 2016-02-29
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ife.edu.mn/handle/8524/311
dc.description.abstract 2012 оноос эдийн засгийн голлох үзүүлэлтүүд 2 улирал болон түүнээс дээш хугацаагаар буурснаар эдийн засгийн хямрал Монгол улсад нүүрлээд байна(МУҮСС, 2015). Энэхүү эдийн засгийн хямрал нь Монголбанк мөнгөний нийлүүлэлтийг дотоодын эдийн засгийн бүтэцтэй уялдуулалгүй их хэмжээгээр нэмэгдүүлсэн нь зээлийн хэмжээг өсгөж, төгрөгийн ханшийг сулруулж, эцэстээ банк санхүүгийн системийг хамарсан хямрал үүсэх нөхцөлийг бүрдүүлсэн байна (МАН, 2014).Эдийн засгийн хямрал нүүрлэхэд байгууллагууд хөрөнгө оруулалтыг зогсоож бууруулах, ажилчдын тоог цөөрүүлэх, үнийг бууруулах болон маркетингийн зардлыг бууруулах гэх мэт нийтлэг стратегиудыг баримталдаг (Нандин-Эрдэнэ Б. , 2014). Тиймээс эдийн засгийн хямралд хамгийн өртөмтгий хэлтэс нь маркетингийн хэлтэс юм. Эдийн засгийн хямрал хүчтэй нөлөөлөл үзүүлдэг салбаруудын нэг нь телевизийн салбар байдаг. Учир нь Монгол улсын телевизүүдийн байгууллагуудын хувьд нийт орлогынхоо 90-ээс дээш хувийг зар сурталчилгааны орлогоос олдог байна. Гэтэл хямралын үед байгууллагууд маркетингийн зардлаа танаснаар зар сурталчилгаанд зарцуулах зардал ч бас буурдаг. Тиймээс телевизийн салбарын орлого буурч томоохон бэрхшээлтэй тулгардаг. Энэхүү судалгааны ажил нь эдийн засгийн хямрал телевизийн салбарт хэрхэн нөлөөлж, ямар асуудлууд бий болж буйг судлахад оршино. en_US
dc.subject Эдийн засгийн хямрал en_US
dc.subject телевизийн салбар en_US
dc.subject хямралын үе дэх маркетингийн асуудлууд en_US
dc.subject зар сурталчилгаа болон ДНБ хамаарал en_US
dc.subject бакалаврын ажил en_US
dc.subject хямрал en_US
dc.subject дэлхийн эдийн засгийн өнөөгийн байдал en_US
dc.subject телевизийн маркетингийн үйл ажиллагаа en_US
dc.title Эдийн засгийн хямралын үед телевизийн салбарт тулгардаг маркетингийн асуудлууд en_US
ife.Мэргэжил.Нэр D380105
ife.Мэргэжил.Индекс D340500
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах