СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Ажилтнуудын сэтгэл ханамж ажлын гүйцэтгэлд нөлөөлөх нь/Арилжааны банкны жишээн дээрх/

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Ганбат, Нарантунгалаг
dc.contributor.author Чулуундорж, Төгсжаргал
dc.date.accessioned 2023-01-20T06:41:36Z
dc.date.available 2023-01-20T06:41:36Z
dc.date.issued 2023-01-20
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/3117
dc.description.abstract Судалгааны ажлын хүрээнд олон улсын болон дотоодын банкуудын ажлын гүйцэтгэлийн үнэлгээг судалсан. Судалгаа шинжилгээ хэсэгт зах зээлд нөлөө бүхий ТОП-5 банкуудаас ХААН Банк, Голомт банк, Худалдаа хөгжлийн банкны ажилтнуудыг сонгон авч тэдгээрээс асуулгын аргаар ажилтны сэтгэл ханамж, ажлын гүйцэтгэлийн үнэлгээнд хэрхэн нөлөөлж байх тодруулах зорилго бүхий судалгааг Google form –р авч судалгааны үр дүн spss Программд боловсруулсан. Судалгааны үр дүнгээс харахад ажилтнуудын ажлын сэтгэл ханамж нь ажлын гүйцэтгэлийн үнэлгээнд зарим талаараа нөлөөлдөг тул тухайлсан хүчин зүйл үзүүлэлтүүдэд зориулсан арга хэмжээг хэрэгжүүлж ажлын сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх замаар ажлын гүйцэтгэлийг нэмэгдүүлэх боломжтой юм. en_US
dc.subject Сэтгэл ханамж,Ажлын гүйцэтгэлийн үнэлгээ,Ажилтны оролцоо en_US
dc.title Ажилтнуудын сэтгэл ханамж ажлын гүйцэтгэлд нөлөөлөх нь/Арилжааны банкны жишээн дээрх/ en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах