СЭЗИС - Бүтээлийн сан

OTT платформ хэорэглэгчдийн замналын судалгаа

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Тэрбиш, Алтангэрэл
dc.contributor.author Баасгай, Баярцэцэг
dc.date.accessioned 2022-07-04T03:24:38Z
dc.date.available 2022-07-04T03:24:38Z
dc.date.issued 2022-07-04
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/3039
dc.description.abstract Энэхүү дипломын ажлын хүрээнд хэрэглэгчдийн хэрэглээ болон зан төлөвт гарч буй дээрх өөрчлөлтүүдэд тулгуурлан OTT платформ хэрэглэгчдийн замналын зураглалыг гаргасан бөгөөд ингэхдээ нийт 6 бүлэг асуултаар 394 респондентоос анкетын асуулгаар судалгаа авч, тэдгээрээс 32 хүнийг 4 бүлэгт хуваан, бүлэг бүрт 8 респондентийг хамруулах замаар фокус бүлгийн ярилцлага хийн хэрэглэгчдийн замналыг зураглалаа. • Онолын судалгааны бүлэгтээ хэрэглэгчдийн туршлага болон хэрэглэгчийн замналыг зураглаж болохуйц арга аргачлалыг тодорхойлохыг зорьсон бөгөөд судлаач Stan Maklan болон Philipp Phil Klau “Хэрэглэгчийн туршлагын чанарыг үнэлэх” загварыг ашиглаж судлагдсан байдлын судалгаанаас судлаачдын дэвшүүлж буй хүчин зүйлсийг харьцуулахад давхардаж буй асуулгуудыг сонгох замаар асуулга боловсруулсан. • Салбарын судалгааны хүрээнд дэлхийн болон манай улсын хувьд хамгийн түгээмэл байдлаар хэрэглэгдэж байгаа OTT платформуудын тухай дэлгэрүүлж авч үзсэн. • Аргачлалын хувьд тухайн загварыг батлах үндсэн таамаглал дэвшүүлэн нөлөөллийг шалгах, загварын хүрээнд оновчтой байгааг тодорхойлохыг зорьсон. • Эмпирик судалгаагаа Ori, LookTV, Voo, SkyGo, Wemax, Mo гэсэн дотоодын OTT платформууд болон Neftlix, Apple TV зэрэг гадаадын OTT платформуудын жишээн дээр судлаач Stan Maklan болон Philipp Phil Klau нарын 2011 онд хийсэн судалгааны загвар дээр суурилж хийж гүйцэтгэсэн. • Санал асуулгын арга ашиглан, биечилсэн болон цахим хэлбэрээр 487 өгөгдөл цуглуулж, чанарын шаардлага хангах 394 өгөгдөл дээр шинжилгээ хийсэн. • Судалгааны асуулгын хувьд үндсэн 6 хэсгээс бүрдсэн бөгөөд нийтдээ 30 асуулттай байхаар асуулгыг боловсруулсан. • Судалгааны ажлын хүрээнд дэвшүүлсэн 11 таамаглалын хувьд 11 таамаглал нотлогдсон. en_US
dc.subject Over The Top /OTT/ платформ, Хэрэглэгчийн замналын зураглал, Хэрэглэгчийн хэрэглээний туршлага, Мэдрэгч цэгүүд, Сэтгэл ханамж en_US
dc.title OTT платформ хэорэглэгчдийн замналын судалгаа en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах