СЭЗИС - Бүтээлийн сан

“ЧИККО” БРЕНДИЙН МАРКЕТИНГИЙН ТӨЛӨВЛӨГӨӨ

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Батмөнх, Ганшагай
dc.contributor.author Гантуг, Дамдинбазар
dc.date.accessioned 2022-06-29T10:28:15Z
dc.date.available 2022-06-29T10:28:15Z
dc.date.issued 2022-06-29
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/3021
dc.description.abstract Монголчуудын ихэнх хувь нь чанаргүй хямдхан хувцас хэрэглэл хэрэглэх нь элбэг. Үүнээс 90 гаруй хувийг БНХАУ-аас бүрдүүлж байгаа нь бид нэг улсаас хараат байгаа нь харагдаж байна. Харин бусад улс буюу ихэнх тохиолдолд БНСУ-аас бас бусад улс орноос импортолж байгаа тоo, жил ирэх тусам нэмэгдэж байгаа нь биднийг нэг улсаас ирээдүйд хараат бус болж байгааг харуулж байгаа юм. Иймд 60-аад жилийн өмнө байгуулагдсан Итали хүүхдийн брэнд монголд хүүхдийн бараа 2008-н оноос нийлүүлж ирсэн бөгөөд хүүхдийн хувцас болон хэрэглэлийг 2018 ононоос шинээр оруулж ирсэн юм. Хүүхдийн хувцас нь гэр бүлийн шийдвэр гаргалт бөгөөд хүүхэд худалдан авах шийдвэрт 4 төрлөөр нөлөөлдөг. Харин худалдан авах эцсийн шийдвэрийг эцэг эхчүүд гаргадаг байна. Иймд “CHICCO” брэндийн зах зээлийг судалж, ижил үйл ажиллагаа явуулж буй үндэсний брэнд дэлгүүрүүдээс ялгаран, өрсөлдөөний давуу талыг тодорхойлон, хэрэглэгчдийг татах маркетингийн төлөвлөгөөг боловсруулсан. en_US
dc.subject хүүхдийн хувцас en_US
dc.subject хувцас en_US
dc.title “ЧИККО” БРЕНДИЙН МАРКЕТИНГИЙН ТӨЛӨВЛӨГӨӨ en_US
dc.title.alternative marketing plan of "CHICCO" kids clothes brand en_US
ife.Мэргэжил.Нэр D380105
ife.Мэргэжил.Индекс D340500
ife.Зэрэг Бакалавр
ife.Диплом.Зөвлөх Жаргалсайхан, Сувд-Эрдэнэ


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах