СЭЗИС - Бүтээлийн сан

ЗААЛНЫ САГСАН БӨМБӨГИЙН ПҮҮЗ ХЭРЭГЛЭГЧДИЙН(18-35 НАСНЫ) ХУДАЛДАН АВАЛТАНД НӨЛӨӨЛӨХ ХҮЧИН ЗҮЙЛИЙН СУДАЛГАА

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor САЙНБАЯР, МӨНХБАЯР
dc.contributor.author ХҮРЭЛХҮҮ, ГҮНБИЛЭГ
dc.date.accessioned 2022-06-28T04:14:02Z
dc.date.available 2022-06-28T04:14:02Z
dc.date.issued 2022-06-28
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2947
dc.description.abstract Энэхүү судалгааны ажлын зорилго нь заалны спорт пүүз хэрэглэгчид худалдан авалт хийхэд ямар хүчин зүйлс нөлөөлдөг болон уг хүчин зүйлс хувийн жингийн хувьд хэр хэмжээ эзэлдгийг судлах, судалгааны үр дүнд хэрэглэгчдэд сагсанбөмбөгийн пүүз худалдаалагчдын дундаж үнэ, чанар гэх мэт мэдээллийг хүргэх мөн бизнес эрхлэгчдэд зориулсан санал зөвлөмж боловсруулахад оршино. Хэрэглэгчдийн худалдан авалтанд нөлөөлөх хүчин зүйлсийг судалж хэрэглэгчийн 7О аргыг ашиглан судалгааны асуултаа боловсруулж формоор судалгааг бөглүүлэн түүврээ бүрдүүлсэн болно. Нийт цуглуулсан өгөгдөлд шинжилгээ хийн үр дүнг гаргаж ирлээ. Уг судалгааны үр дүнд хэрэглэгчдийн хувьд: Улаанбаатарт үйл ажиллагаа явуулж буй сагсан бөмбөгийн пүүз худалдаалдаг албан ёсны борлуулагчдын талаарх мэдээлэлтэй болох, мөн брэнд хооронд ямар ялгаатай тал байгаа талаар мэдээлэлтэй болох зэрэг ач холбогдолтой. Мөн бизнес эрхлэгчдийн хувьд: Өрсөлдөгчтэй харьцуулсан судалгаатай болох, судалгаанаас цаашид бизнесийг сайжруулахад хэрэгтэй мэдээллийг авах боломжтой. en_US
dc.subject Сагсан бөмбөг, Сагсан бөмбөгийн пүүз, Худалдан авалт, Хүчин зүйлс en_US
dc.title ЗААЛНЫ САГСАН БӨМБӨГИЙН ПҮҮЗ ХЭРЭГЛЭГЧДИЙН(18-35 НАСНЫ) ХУДАЛДАН АВАЛТАНД НӨЛӨӨЛӨХ ХҮЧИН ЗҮЙЛИЙН СУДАЛГАА en_US


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах