СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Нөлөөллийн маркетинг нь хэрэглэгчдийн брендэд итгэх итгэлд нөлөөлөх нь /Арилжааны банкны жишээн дээр/

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Тэрбиш, Алтангэрэл
dc.contributor.author Амар, Оюундарь
dc.date.accessioned 2022-06-02T07:22:09Z
dc.date.available 2022-06-02T07:22:09Z
dc.date.issued 2022-06-02
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2722
dc.description.abstract Бизнесийн урт хугацаанд амжилттай үйл ажиллагаагаа явуулах үндсэн нөхцөл нь үнэнч хэрэглэгч юм. Үнэнч хэрэглэгч нь брендэд итгэх хэрэглэгчийн итгэлээс үүсдэг. Харин хэрэглэгчийн брендэд итгэх итгэлийг үүсгэхийн тулд байгууллагууд өөр өөр төрлийн маркетингийн арга хэрэгслүүдийг ашиглаж байгаа бөгөөд сүүлийн үед түгээмэл ашиглагдах болсон аргуудын нэг бол нөлөөллийн маркетинг юм. Нөлөөллийн маркетингийг арилжааны банкны салбарт ашиглах боломж, хэрэглэгчдэд нөлөөлөл үзүүлж чадах эсэхийг уг судалгааны ажлаараа тодруулахыг зорьсон. Судалгааны ажлын үр дүнд нөлөөллийн маркетинг нь хэрэглэгчдийн нас, орлого зэргээс хамаарч ялгаатай байдлаар үйлчилдгээс гадна бусад олон хүчин зүйлсийн холбоо хамаарлаас хэрэглэгчийн эцсийн шийдвэр гардаг байна. Гэхдээ банкны салбарын хувьд нөлөөллийн маркетинг ашиглавал хэрэглэгчид хүлээн авах буюу нөлөөллийг эерэгээр хүлээн авах боломжтой. Үүний тулд нөлөөлөгчөө зөв тодорхойлох нь чухал байна. en_US
dc.subject нөлөөллийн маркетинг, брендэд итгэх итгэл, арилжааны банк en_US
dc.title Нөлөөллийн маркетинг нь хэрэглэгчдийн брендэд итгэх итгэлд нөлөөлөх нь /Арилжааны банкны жишээн дээр/ en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах