СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Онлайн үйлчилгээний чанар нь хэрэглэгчдийн худалдан авалтын сэдлийг бий болгох нь

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Түмэнбилэг, Ууганболд
dc.contributor.author Цэрэн, Баттулга
dc.date.accessioned 2016-02-25T02:07:55Z
dc.date.available 2016-02-25T02:07:55Z
dc.date.issued 2016-02-25
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ife.edu.mn/handle/8524/268
dc.description.abstract Онлайн үйлчилгээ болон вэб сайтуудын худалдан авалт хийх процессийн чанарыг сайжруулсанаар хэрэглэгчид тус сайтаар дахин давталттай худалдан авалтыг хийх сэдэлийг бий болгож нэмэгдүүлэх тухай en_US
dc.subject мастерын ажил en_US
dc.subject интернэт маркетингийн давалгаа en_US
dc.subject интернэт маркетинг ба стратегийн давуу тал en_US
dc.subject веб сайт ба интернэт маркетиг en_US
dc.subject үйлчилгээний маркетинг en_US
dc.subject онлайн үйлчилгээ en_US
dc.subject үүрэн телефон холбоо, интернэтийн үйлчилгээ en_US
dc.subject шинж чанар en_US
dc.title Онлайн үйлчилгээний чанар нь хэрэглэгчдийн худалдан авалтын сэдлийг бий болгох нь en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер
ife.Диплом.Зөвлөх Түмэнбилэг, Ууганболд


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах