СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Арилжааны банкуудын цахим үйлчилгээний чанарыг тодорхойлох судалгаа

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Батмөнх, Ганшагай
dc.contributor.author Сайханзориг, Оюундалай
dc.date.accessioned 2021-12-28T07:05:15Z
dc.date.available 2021-12-28T07:05:15Z
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2618
dc.description.abstract Олон улс даяар дижитал банк руу шилжиж байгаа энэ үед арилжааны банкуудын цахим үйлчилгээний чанар түвшинд байгааг тодруулах, мөн Монгол Улсын банкууд хувьцаат компани болж байгаатай хамааралтайгаар энэхүү судалгааг интернет банкны үйлчилгээний цахим үйлчилгээний чанар (e-SQ)-ийг тодорхойлохыг зорьж судалсан болно. Цахим банкны үйлчилгээг өндөр стандартын дагуу хэрэгжүүлж чадвал үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжийг дээшлүүлж, банкуудад өрсөлдөх давуу талыг өгөх банкны зайлшгүй шаардлагатай үйлчилгээний нэг болсон. Үйлчилгээний чанарын хэмжээсүүдийн харьцангуй ач холбогдлыг мэдэх нь банкны салбарын үйлчлүүлэгчдийг хамгийн их сэтгэл ханамжтай байлгах суурь үндэс болдог. en_US
dc.subject Цахим банкны үйлчилгээ, харилцагч, арилжааны банк, үйлчилгээний чанар, дижитал, нөлөөлөгч хүчин зүйлс, SERVQUAL, e-SQ загвар. en_US
dc.title Арилжааны банкуудын цахим үйлчилгээний чанарыг тодорхойлох судалгаа en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах