СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Үүрэн холбооны салбарт маркетингийн урамшуулал, идэвхжүүлэлтийн үр дүнг хэмжихэд техникийн өгөгдөл ашиглах нь

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Банзрагч, Нандин-Эрдэнэ
dc.contributor.author Загдсүрэн, Гэрэлбадам
dc.date.accessioned 2016-02-04T04:24:13Z
dc.date.available 2016-02-04T04:24:13Z
dc.date.issued 2016-02-04
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ife.edu.mn/handle/8524/255
dc.description.abstract Аливаа бараа, үйлчилгээг бие биенээр нь солих эсвэл мөнгөөр солих солилцоо явагдаж буй эдийн засгийн систем эсвэл байгууллагыг бизнес гэдэг. Ашиг бол бизнесийн гарц учраас бизнес бүр бараа үйлчилгээг нь худалдан авах хангалттай тооны хэрэглэгч, тодорхой хэлбэрийн хөрөнгө оруулалтыг шаарддаг. Шинэ хэрэглэгчийг татах, хуучин хэрэглэгчээ хадгалж үлдэх, нэгж хэрэглэгчээс олох орлогыг нэмэгдүүлэх үйл явц нь байгууллагыг үр ашигтай ажиллуулах суурь нь юм. Хэрэглэгч бараа, үйлчилгээг худалдан авахыг идэвхжүүлэгч, илүү ихийг худалдан авах сэдлийг өдөөгч нь маркетингийн үйл ажиллагаа байдаг. Хэрэглэгчтэй харилцаа тогтоох, хэрэглэгч юу хүсч буйг мэдрэх, дараа дараагийн хөрөнгө оруулалтын шийдвэр гаргалтаа оновчтой болгоход байгууллага бүр маркетингийн гүйцэтгэлээ үнэлж хэмжиж чаддаг байх нь чухал байна. (Farris and Bendle, 2010) Маркетингийн гүйцэтгэлийг үнэлэх хэмжүүр үзүүлэлтүүд, тэдгээрийн ач холбогдлын талаар эрдэмтэн профессоруудын бичсэн судалгааны ажлуудыг судалж үзэхэд өгөгдөлд тулгуурласан маркетинг (data-driven marketing), их өгөгдлийн маркетинг (big data marketing) гэсэн ойлголтууд маркетингийн шинжлэх ухаанд сүүлийн үед хүчтэй түрэн орж ирж байна. (Jeffery, 2010) Маркетингийн гүйцэтгэлийг хэмжих түлхүүр хэмжүүр үзүүлэлт, маркетингийн идэвхжүүлэлтийн үр дүнг ямар хэмжүүр үзүүлэлтээр хэмждэг, хэмжүүр үзүүлэлтүүдийн хоорондын харилцан хамаарал, хэмжилтийн үр дүнг дараагийн шийдвэр гаргалтад ашиглахад маркетингийн өгөгдлийн сангийн ач холбогдлын талаар судалгаандаа орууллаа. Үүрэн холбооны салбарын үйлчилгээг зөвхөн үүрэн холбооны үйлчилгээгээр төсөөлөх боломжгүй тийм цаг, эрин үед бид амьдарч байна. Энэ салбарын онцлогоос хамаарч, техникийн хүчин чадал/системийн багтаамж нь (Ericsson, 2014), маркетерүүд шинэ санаагаа хэрэгжүүлэхэд тодорхой хязгаарлах хүчин зүйл болж байна. Нөгөө талаар хангалттай хүчин чадалтай системийг бий болгох нь өндөр хөрөнгө оруулалт, зардлыг шаарддаг. Хүчин чадлаа (хөрөнгө оруулалт) хамгийн үр өгөөжтэй ашиглах шийдвэр гаргалтанд (KDDI, 2012) маркетингийн үйл ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэх зорилгоор техникийн өгөгдлийг дараах 3 хэлбэрээр ашиглах боломжтой гэсэн санал зөвлөмжийг энэ судалгааны ажлын хүрээнд дэвшүүллээ. Үүнд: • Маркетингийн урамшууллыг идэвхжүүлэхээс өмнө урьдчилсан хэмжүүрийн зорилгоор маркетингийн таамаглалд дэмжлэг өгөх • Маркетингийн урамшууллын явцад мониторинг хяналтын хэмжүүр болгож ашиглах • Маркетингийн урамшууллын эцсийн үр дүнг (үр нөлөө) хэмжих, шийдвэр гаргалтад дэмжлэг өгөх en_US
dc.subject Marketing performance metrics en_US
dc.subject Маркетингийн хэмжүүр үзүүлэлт en_US
dc.subject Promotion metrics en_US
dc.subject Идэвхжүүлэлтийн хэмжүүр үзүүлэлт en_US
dc.subject Data-driven marketing en_US
dc.subject Өгөгдөлд суурилсан маркетинг en_US
dc.subject Network capacity management en_US
dc.subject Сүлжээний багтаамжийн удирдлага en_US
dc.subject Network KQI en_US
dc.subject Сүлжээний чанарын түлхүүр үзүүлэлт en_US
dc.title Үүрэн холбооны салбарт маркетингийн урамшуулал, идэвхжүүлэлтийн үр дүнг хэмжихэд техникийн өгөгдөл ашиглах нь en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах